Jump to content

Farewell My Love


mewhywhy

Recommended Posts

ik heb hulp nodig met deze missie hijs erg lastigh en je krigjt een auto aan gewezen die slipt als een gek en niks ken ik hyeb ze ook al geprobeert er af te duwen in het water dat lukt bij 1 amar die anderen zijn dan al veeel veder en haal je niet meer in.. iemand tips of geheimen dingen ofzow (heb ze ook al gepobeerd dood te shieten)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • mewhywhy

    5

  • Diek

    3

  • Trax

    2

  • Bobbiescie

    2

is er anders geen cheat ofzow dat alle autos boem doet behalve jou wage ofzow of dat je altijd als nr 1 finishd?

Als je gewoon gaat cruisen [rondrijden.. enz.] krijg je Driving Skill erbij. Dan slip je minder.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan blijkbaar niet rijden.. neem gas terug bij bochten etc.. doe het rustig aan, ga niet haasten waardoor je veel fouten maakt..

Blijven proberen

haha ik ken echt niet rijden :puh: ik ken wel super super goed vleigen met hunter en stunt vliegtuig maar scooter of autorijden gaat niet :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

je moet gewoon heel rustig blijven rijden en geen brokken maken dan haal je die anderen zo in want die kunnen ook niet rijden dus met een beetje geluk rijden ze zich zelf het water in mij is de missien na 3x al gelukt keep trying ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet eigenlijk gewoon een beetje achter de eerste aanrijden en dan, als het moment daar is, haal je de voorste racer in. Zo is het tenminste bij mij in 1 keer gelukt.

Suc6 !!

Link to comment
Delen op andere websites

Okidoki, gebruik de vehicle of death cheat en beuk tegen je vijanden aan OF gebruik de cars fly cheat en ga heeel rustig rijden, de andere auto's vliegen weg.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...