Jump to content

Farewell My Love


mewhywhy

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • mewhywhy

    5

  • Diek

    3

  • Trax

    2

  • Bobbiescie

    2

Ja dat kan.

Wat ik gedaan heb: ik heb in de eerste wijde bocht een groot stuk afgesneden over dat land/weide. En toen ben ik de hele race aan kop gebleven zonder dat ik iets van de anderen gemerkt heb. :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb hulp nodig met deze missie hijs erg lastigh en je krigjt een auto aan gewezen die slipt als een gek en niks ken ik hyeb ze ook al geprobeert er af te duwen in het water dat lukt bij 1 amar die anderen zijn dan al veeel veder en haal je niet meer in.. iemand tips of geheimen dingen ofzow (heb ze ook al gepobeerd dood te shieten)

gebruik de cheat auto's vliegen als vliegtuigen

als je die invoert,vliegen je tegenstanders ondanks ze te snel rijden de lucht in en moet je zeer traag naar de finish gaan en zo blijf je 1ste

p.s. goed trukje he? ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb hulp nodig met deze missie hijs erg lastigh en je krigjt een auto aan gewezen die slipt als een gek en niks ken ik hyeb ze ook al geprobeert er af te duwen in het water dat lukt bij 1 amar die anderen zijn dan al veeel veder en haal je niet meer in.. iemand tips of geheimen dingen ofzow (heb ze ook al gepobeerd dood te shieten)

gebruik de cheat auto's vliegen als vliegtuigen

als je die invoert,vliegen je tegenstanders ondanks ze te snel rijden de lucht in en moet je zeer traag naar de finish gaan en zo blijf je 1ste

p.s. goed trukje he? ;)

Zo kun je trouwens alle races winnen die je met een auto moet doen, die cheat werkt namelijk niet op een motor (die heb ik gehaald met de slow-motion cheat) :D

Bewerkt: door hanff
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb hulp nodig met deze missie hijs erg lastigh en je krigjt een auto aan gewezen die slipt als een gek en niks ken ik hyeb ze ook al geprobeert er af te duwen in het water dat lukt bij 1 amar die anderen zijn dan al veeel veder en haal je niet meer in.. iemand tips of geheimen dingen ofzow (heb ze ook al gepobeerd dood te shieten)

Hey met die missiee had ik ook erg veel problemen. Maar ik kwam achter een sluiproete ergens in het begin. Als je in het begin op het asfalt komt kan je bij de tweede bocht een onverhard deel op met een politie ster. Alls je dat pad neemt mis je geen checkpoints maar hbe wel een flinke voorsprong. ;)

Het is ook erg handig om op een brug stil te staan want als je mazzel hbet rijdt de concurentie dan zo door het water in :puh:

Mazzel sander

Link to comment
Delen op andere websites

Het is gewoon een kwestie van leren rijden man..

Ik speel het spel zonder cheats, heb nu alle missies al.. maar deze missie was

toch wel 1 van de makkelijkste.

Ik denk dat die gast het ondertussen wel heeft gehaald anders is het wel heel erg

wanhopig..

Link to comment
Delen op andere websites

Het is gewoon een kwestie van leren rijden man..

Ik speel het spel zonder cheats, heb nu alle missies al.. maar deze missie was

toch wel 1 van de makkelijkste.

Ik denk dat die gast het ondertussen wel heeft gehaald anders is het wel heel erg

wanhopig..

Ja, ik vond dit ook een van de makkelijkste missies?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat kan.

Wat ik gedaan heb: ik heb in de eerste wijde bocht een groot stuk afgesneden over dat land/weide. En toen ben ik de hele race aan kop gebleven zonder dat ik iets van de anderen gemerkt heb. :lol:

Ja da heb ik ook gedaan en voor de rest gewoon goe gestuurd en ik had em

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...