XiPE Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 Is het mogelijk, als ik in mijn PlayStation 2 een USB-stick steek, om foto's te zien die op die USB staan? Reageren
Dieko Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 (bewerkt) Is het mogelijk, als ik in mijn PlayStation 2 een USB-stick steek, om foto's te zien die op die USB staan? Ik denk het niet. Maar je kan het proberen. Als het niet lukt is er zo'n cd die je in je PS2 en alle video en foto formaten afspeelt Bewerkt: 7 november 2009 door Dieko Reageren
j0uk3 Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 Ik zag op internet dat alleen een PS2X foto's/video's kon afspelen. Je kan het proberen! Reageren
Reinier93 Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 Volgens mij wel via zo'n media center pakket. Maar zonder iets anders kan het niet. Wat ik me afvraag is als je foto's op dvd (jpg) zet of de PS2 het wel kan afspelen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.