Jump to content

GTA IV crashed na het installeren van patch 1.0.4.0


GTAVCSAPlayer

Recommended Posts

Beste mensen,

Vandaag wilde ik GTA IV gaan spelen. Ik melde na een lange tijd aan bij Windows live games (die bij het opstarten van het spel tevoorschijn komt) en er was een nieuwe update beschikbaar. Hij download het en installeert het. Ik start GTA IV weer op en net na het laadscherm sluit hij af met een windows melding: "GTA IV werkt niet meer. Er wordt naar een oplossing gezocht." Ik deïnstalleer het hele spel.. ik installeer het weer en download de patch 1.0.4.0 handmatig en ik krijg op precies hetzelfde moment weer die melding. Moet ik het spel nu weer deïnstalleren? of moet ik gewoon patches vermijden?

Met vriendelijke groet,

Leon

Link to comment
Delen op andere websites

Welk OS heb je?

Windows Vista 32bit Operating System :engel:

Maar jullie hoeven niet meer verder te zoeken naar oplossingen, want ik heb er een installatie van patch 1.0.2.0 overheen geïnstalleerd en wonder boven wonder start GTA IV op...

Ik merk wel dat spellen die uitgegeven worden steeds slechter onderhouden worden. (de graphics worden natuurlijk wel steeds mooier) Ik heb ook al problemen met Empire Total War.. beide legaal maarja. :cry:

btw. het probleem is dus opgelost.

Bewerkt: door GTAVCSAPlayer
Link to comment
Delen op andere websites

Welk OS heb je?

Windows Vista 32bit Operating System :engel:

Maar jullie hoeven niet meer verder te zoeken naar oplossingen, want ik heb er een installatie van patch 1.0.2.0 overheen geïnstalleerd en wonder boven wonder start GTA IV op...

Ik merk wel dat spellen die uitgegeven worden steeds slechter onderhouden worden. (de graphics worden natuurlijk wel steeds mooier) Ik heb ook al problemen met Empire Total War.. beide legaal maarja. :cry:

btw. het probleem is dus opgelost.

ETW?

Nooit problemen mee gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

Welk OS heb je?

Windows Vista 32bit Operating System :engel:

Maar jullie hoeven niet meer verder te zoeken naar oplossingen, want ik heb er een installatie van patch 1.0.2.0 overheen geïnstalleerd en wonder boven wonder start GTA IV op...

Ik merk wel dat spellen die uitgegeven worden steeds slechter onderhouden worden. (de graphics worden natuurlijk wel steeds mooier) Ik heb ook al problemen met Empire Total War.. beide legaal maarja. :cry:

btw. het probleem is dus opgelost.

ETW?

Nooit problemen mee gehad.

Ik wel, bij mij heb ik precies het zelfde probleem op vista, en bij XP niet :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...