Jump to content

Server maken

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi!

Ik wil een server maken op gta sa mp.

Maar hoe moet dat? En is het gratis? Ik weet dat je er een kunt kopen zodat hij altijd online blijft maar kan je er ook een maken zonder dat je hoeft te betalen en alleen online is als je pc aanstaat?

Ty.

Geplaatst:

Je hebt in feite op je eigen vragen al antwoord gegeven, want je moet er inderdaad voor betalen (tenzij je het zelf host, uiteraard) als je de server 24/7 aan wilt hebben. Als je alleen hem op jouw eigen pc wilt hosten (wat uiteraard ook 24/7 kan), is het inderdaad gratis.

Hoe je een server kunt maken is hier te lezen, in het SA:MP Scripting-forum.

@ rickie: die link is al gegeven.

Geplaatst:

Wanneer je trouwens aangeboden krijgt van iemand die jouw server 24/7 gratis wilt runnen, let dan toch maar op. Het is beter dat je dat doet bij iemand die je vertrouwt of kent. Dan iemand onbekends, want je heb ook mensen die op die manier je scripts stelen.

Ik geef het maar even mee. Maar gewone sites zoals ServerFFS (waar je voor moet betalen helaas) zijn (lijkt me) wel te vertrouwen.

Het beste is dus om er wat geld voor uit te geven, want anders krijg je altijd zeurende mensen die het stom vinden dat de server uit gaat, tenzij jijzelf 24/7 host natuurlijk.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...