Jump to content

Overclock

Recommended Posts

Geplaatst:

Het gaat niet om die 70mhZ, het gaat om het verleden,

Toen deed galiorix ook al zo.

En een schijtbak heet een WC, maar is dit i.p.v. een WC een PC.

Geplaatst:

Tja ik sta toch achter de rest hiermee, met zulke kleine dingen moet je hier niet aankomen. 70MHz is gewoon niets.

Geplaatst:

Het gaat erom dat je je enorm arrogant opstelt tegen mij en anderen als we terecht een fout van je corrigeren, maar je verwacht wel dat we je daarna nog gewoon helpen als je de meest simpele vragen. Ik heb geen zin om mensen die eerst doen alsof ze alles weten daarna te helpen met hele simpele dingen en al helemaal niet als je dingen gaat zeggen als 'je kan m'n ballen likken'.

Geplaatst:

Tja ik sta toch achter de rest hiermee, met zulke kleine dingen moet je hier niet aankomen. 70MHz is gewoon niets.

Als je een lange 2KM lange weg hebt, en de ene auto gaat 150 en de ene 151, dan rijd de gene die 150 rijd 41.67 meter per seconde. Dan heeft hij binnen 48 seconden 2KM gereden.

Als de andere 151 rijd, dan rijd hij 41.9478 meter per seconde. Dan heeft hij binnen 47,678304940902741025751052498582 seconden 2KM gereden. Dat betekent dat die gene die 151 rijd 0,32169505909725897424894750142 seconden sneller is.

Heeft dus wel verschil.

Geplaatst:

Kijk, als je nou 70MHz boven het wereldrecord probeert uit te komen snap ik het nog wel. Maar 70MHz maakt geen ene hol uit.

Geplaatst:

@ coolnniek9: Als je het zo zwart op wit bekijkt, heeft het natuurlijk altijd verschil. Maar bekijk het gewoon eens praktisch: wat is het verschil tussen 2,9 GHz en 3,0 Ghz? Niets. Wat ga je er van merken? Niets. Is het dus zinloos? Ja. Het heeft compleet geen zin om het proberen over te klokken voor extra prestatievermogen wat je totaal niet merkt. Om jouw eigen voorbeeld erbij te pakken: wat boeit het nou als ik 0,3 seconden eerder op mijn bestemming ben? Ten eerste merk ik dat niet, ten tweede vertrek ik altijd op tijd, waardoor ik niet zo snel hoef te rijden.

Laat het gewoon tot je doordringen: het is zinloos, want je merkt er gewoon helemaal niets van.

Geplaatst:

Leuke theorie coolniek helaas gaat het hier om fps, daar geld in hoe meer hoe beter, en met 70mhz krijg je geeneens 1 fps meer.

Geplaatst:

Het gaat niet om snelheid enzo, het gaat erom dat 3.00 ghZ er mooier uit ziet dan 2.93ghZ XD

zoals ik en ikt al zeiden, het 9,99 euro is goedkoper dan 10 toepassen op je cpu

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...