Dark_Zemy Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 Nou, ik wil heel erg graag GTA IV hebben, maar mijn PC kan het niet aan volgens www.canirunit.com. Zou ik het risico nemen en het spel toch kopen, en dan proberen of is het zeker dat mijn PC het echt niet aankan? Nou, ik hoop op een antwoord Doeg. Reageren
Kryziek Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 Ik zou hem niet kopen. Als can you run it al zegt dat je een te slechte pc hebt word dat niets. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 7 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2009 Zucht.. Dus ik zou hem nooit kunnen spelen? :'( Dus er is ook niet een heel klein kansje dat hij het toch wel doet? Reageren
Grove4L Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 (bewerkt) Die onderzoeken controleren of je pc het spel nét niet aankan. Als dit juist gaat, kun je je nog steeds verwachten aan héél slechte gameplay met armzalige graphics enzomeer. Dus koop je het spel best niet. Jammer voor je. Je kan altijd rondvragen in je vriendenkring of iemand het spel heeft en bij hem/haar spelen, het spel op je console (of mét een console) kopen, of een beter pc aanschaffen. Bewerkt: 7 november 2009 door Grove4L Reageren
wesley123 Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 tuurlijk werkt hij wel, met 5fps max op zijn laagst. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 7 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2009 tuurlijk werkt hij wel, met 5fps max op zijn laagst. Maar bij de minimum req's faalt hij al, of werkt hij dan wel, alleen dan wat slechter? Reageren
wesley123 Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 tuurlijk werkt hij wel, met 5fps max op zijn laagst. Maar bij de minimum req's faalt hij al, of werkt hij dan wel, alleen dan wat slechter? hij zal wel werken ja, maar het is onspeelbaar. Reageren
Grove4L Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 hij zal wel werken ja, maar het is onspeelbaar. En dat komt quasi op het zelfde neer. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 7 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2009 Dan zou ik het nooit kunnen spelen. :'( Ik keek overgens net op de computer van mijn opa en oma, die kan het wel aan.. Daar word ik nou kwaad om :O Reageren
wesley123 Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 Dan zou ik het nooit kunnen spelen. :'( Ik keek overgens net op de computer van mijn opa en oma, die kan het wel aan.. Daar word ik nou kwaad om :O post de specs eens van je pc, canyourunit is zo onbetrouwbaar als de pest, maar als hij zegt dat je hme niet aankunt klopt dat meestal wel. Reageren
Grove4L Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 Dan zou ik het nooit kunnen spelen. :'( Ik keek overgens net op de computer van mijn opa en oma, die kan het wel aan.. Daar word ik nou kwaad om :O Zou je het dan niet op de pc van je grootouders kunnen spelen? Al was het maar 1x in de week ofzo... Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 7 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2009 Dan zou ik het nooit kunnen spelen. :'( Ik keek overgens net op de computer van mijn opa en oma, die kan het wel aan.. Daar word ik nou kwaad om :O Zou je het dan niet op de pc van je grootouders kunnen spelen? Al was het maar 1x in de week ofzo... Dan ga ik naar mijn opa en oma om een spel te spelen, een schietspel nogwel.. Nee dat is een beetje respectloos Reageren
wesley123 Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 Dan zou ik het nooit kunnen spelen. :'( Ik keek overgens net op de computer van mijn opa en oma, die kan het wel aan.. Daar word ik nou kwaad om :O post de specs eens van je pc, canyourunit is zo onbetrouwbaar als de pest, maar als hij zegt dat je hme niet aankunt klopt dat meestal wel. Reageren
Grove4L Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 (bewerkt) Als je gewoon vriendelijk en beleefd aan hen uitlegd wat het probleem is, zal je met hen wel een afspraak kunnen maken, niet? Bewerkt: 7 november 2009 door Grove4L Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 7 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2009 Dan zou ik het nooit kunnen spelen. :'( Ik keek overgens net op de computer van mijn opa en oma, die kan het wel aan.. Daar word ik nou kwaad om :O post de specs eens van je pc, canyourunit is zo onbetrouwbaar als de pest, maar als hij zegt dat je hme niet aankunt klopt dat meestal wel. Doe ik zoe, kzit nu bij mijn opa en oma Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.