Michael_Scofield94941 Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 Hey Ik heb zojuist dit topic gestart omdat ik wel eens wou weten of jullie al glitches hebben gevonden in GTA United. Ik heb er al 1 gevonden, check it out GTA United Underwater Glitch http://www.youtube.com/watch?v=DThWu-49xOw Reageren
TheGreenKillers Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Geplaatst: 10 november 2009 Ik wel ergens bij het water vlieg soms een tram door de lucht ik denk dat die in san fiero zat Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 10 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2009 Ik wel ergens bij het water vlieg soms een tram door de lucht ik denk dat die in san fiero zat Euh, San Fierro zit niet eens in GTA United Reageren
Puma Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Geplaatst: 10 november 2009 Topic daarover maken is een beetje onnodig; als iedereen een topic over bugs in zijn/haar mods zou maken, zijn we weer een subforum verder. Contacteer liever de maker(s) via PM of e-mail. Reageren
TheGreenKillers Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Geplaatst: 13 november 2009 Ik wel ergens bij het water vlieg soms een tram door de lucht ik denk dat die in san fiero zat Euh, San Fierro zit niet eens in GTA United De tram wel Hij hoord in sanfierro aleen daar hebben zu nu liberty citty dus de tram gaat gewoon door de grond en door rotsen heen Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 13 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2009 Ik wel ergens bij het water vlieg soms een tram door de lucht ik denk dat die in san fiero zat Euh, San Fierro zit niet eens in GTA United De tram wel Hij hoord in sanfierro aleen daar hebben zu nu liberty citty dus de tram gaat gewoon door de grond en door rotsen heen Ah, nu begrijp ik het Sorry voor mijn fout Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.