nulop Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 Daar zijn we weer, beste mensen. Tijd voor een vraag, tijd voor een antwoord. Is het mogelijk om te calcuren met values, zoals 30 keer 20 = 600? Ik doe dit op het moment met een input dialog, zodat je de volgende formule krijgt: NewWeaponSkill = inputtext x 750 + CurrentWeaponSkill Maar ik heb alleen geen flauw idee hoe je dat vermenigvuldigen zou kunnen scripten . Indien dit mogelijk is (of niet), graag even een reactie. Reageren
Remi-X Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 - //Minus -- //1 aftellen + //Plus ++ //1 optellen / //Gedeeld door * //Vermenigvuldigen met Reageren
nulop Geplaatst: 7 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2009 - //Minus -- //1 aftellen + //Plus ++ //1 optellen / //Gedeeld door * //Vermenigvuldigen met Ik had al aan vermoeden . Bedankt remi. Reageren
Crusher!! Geplaatst: 8 november 2009 Rapport Geplaatst: 8 november 2009 (bewerkt) Remi tis een spelletje geen rekenmachine var += 10 // telt bij 'var' 10 op var -= 10 // trekt bij 'var' 10 af Bewerkt: 8 november 2009 door Crusher!! Reageren
Remi-X Geplaatst: 8 november 2009 Rapport Geplaatst: 8 november 2009 Op zijn manier is mijn uitleg goed. Hij doet het namelijk op deze manier: Getal 1 = Getal 2 [Keer gedeelt plus minus] Getal 3; Jouw manier: Getal 2 [Keer gedeelt plus minus][is] Getal 3; Waardoor het getal in variable Getal 2 word opgeslagen. Getal 1 is hierbij dus niet mogelijk. Zelfs, Getal 3 [minus minus / plus plus]; zal maar 1 variable nodig hebben om te tellen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.