Jump to content

Aantal vragen

rexde500

Recommended Posts

Yo, Ik hoopte dat jullie mij met de volgende dingen konden helpen:

1.Hoe maak je een eigen gang want als je een beetje respect hebt staat er dat je nu een gang van 2 man kunt maken.

2.Hoe beroof je een winkel?Want op de kop richten werkt niet meer.

3.Hoe breek je in in een huis??? Ik heb de missie gedaan ik heb een soort gelijk busje gevonden maar hoe kom ik nu in een huis om spullen te jatten?

4.Me eigen radio werkt niet,Ik heb de uitleg gevolgd van de "hoe open je een eigen radio" maar ik krijg alleen maar gepraat te horen en verder niks...

Alvast bedankt,

Rexde500

Delen op andere websites

bedoel je bij vraag 1 niet dat je mensen kan recruteren? dat gaat als volgt richt op de persoon met een wapen en druk op 'g' of 'h' ...

vraag 2: ?

vraag 3: je stapt in zo'n busje 'Boxville' en rijdt als vast richting een mooie dure buurt (Rodeo, Richman of Mulholland), dan tussen 20.00 en 06.00 uur druk je op + op het nummeriek gedeelte van je toetsenbord en de inbrekersmissie starten... je zoekt een huis uit (heeft een geel kringetje)... en vervolgens wijst het zich vanzelf...

vraag 4: dat is volgens mij reclame maar verder weet ik het niet...

Delen op andere websites

1. weet ik niet hoe het zit op pc

2. kan niet

3. terug gaan naar dat busje, ik meen tussen 8 en 6 uur

4. vraag het in dat topic

EDIT: Casperdez was me voor

Bewerkt: door timotees
Delen op andere websites

Bedankt,Ik heb nu 3 mensen gerecruit(maximaal)

Maar wat kan ik nu met hun en hoe werkt dat?

je teamleden kunnen je helpen met sommige missie's en gangwars... je kunt ze je laten volgen met 'g' en met 'h' hun positie laten behouden. Als je bijvoorbeeldt op iemand richt met RMB... dan zullen je recruteerde maten hem omleggen... het is dus best handig...

het hele principe wordt ook uitgelegd in de volgende missie: Los Sepulcros, bij Sweet (de tweede keer, daar)...

hoe meer respect je hebt hoe meer homies je kan recruteren.

en waar staat dat busje om in te breken eigenlijk?

dat busje staat tegenover de Gym in Los Santos... de precieze plaats staat ook ergens op een ander topic... maar ik denk dat dat niet nodig is.... je vindt hem makkelijk...

Bewerkt: door CasperdeZ
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...