Rullez Geplaatst: 8 november 2009 Rapport Geplaatst: 8 november 2009 Zoals vele weten is Samp 0.3 nu al een tijdje uit, en ik wou de draad weer oppakken om zo nu en dan een server te hosten met wat oude scripts. Ik dus mijn oude scripts gepakt alles goed neergezet en zodra ik in me server zit krijg ik de foutmelding dat hij niet reageerd. Ik dus een 0.3 script gedownload die het wel gewoon doet. Is hier wat aan te doen of kan ik al die 0.2 script gewoon weg gooien? Reageren
TheGreenKillers Geplaatst: 8 november 2009 Rapport Geplaatst: 8 november 2009 Ik had volgensmij ergens gelezen dat je dan nieuwen scripts moet maken dat stond ergens hopelijk kan ik je hiermee helpen Reageren
Rullez Geplaatst: 8 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2009 Ik had volgensmij ergens gelezen dat je dan nieuwen scripts moet maken dat stond ergens hopelijk kan ik je hiermee helpen Als je eventueel nog een bron heb help je me beter. Reageren
Big Boss Geplaatst: 8 november 2009 Rapport Geplaatst: 8 november 2009 Je moet in ieder geval al je oude scripts re-compilen met de nieuwste includes. Ook is OnPlayerPrivmsg verwijderd, dus dat moet je dan ook even weghalen. Reageren
TheGreenKillers Geplaatst: 8 november 2009 Rapport Geplaatst: 8 november 2009 Ik had volgensmij ergens gelezen dat je dan nieuwen scripts moet maken dat stond ergens hopelijk kan ik je hiermee helpen Als je eventueel nog een bron heb help je me beter. ben de bron kwijt Reageren
Wu-Zi-Mu Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Geplaatst: 11 november 2009 Je moet helemaal geen nieuw script maken. Je moet alleen je oude script omzetten. Dus je moet OnPlayerPrivMsg en nog een paar (Weet niet meer ) weghalen. En zoals Big Boss al zei, de nieuwste includes gebruiken. Gebruik dan wel SA:MP Server R3 0.3a Reageren
Megadreams Geplaatst: 21 november 2009 Rapport Geplaatst: 21 november 2009 Voor de OnPlayerPrivmsg kan mijn include gebruikt worden alleen moet je dat dan nog aanpassen aangezien die van mij wat uitgebreider in elkaar zit dan de orginele. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.