HA5H Geplaatst: 8 november 2009 Rapport Geplaatst: 8 november 2009 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H
GTA Haas Geplaatst: 8 november 2009 Rapport Geplaatst: 8 november 2009 Ik kom op de MW2 meeting van GTAForum.nl! Forumnaam: GTA Haas (Optioneel) Echte naam: Brandon Playstation Network ID: PSHaas Headset (JA/NEE): JA Mogelijke data of dagen waarop je zou kunnen: Dinsdag - Donderdag - Vrijdag - Zondag
FireFighter Geplaatst: 8 november 2009 Rapport Geplaatst: 8 november 2009 Ik kom op de MW2 meeting van GTAForum.nl! Forumnaam: FireFighter (Optioneel) Echte naam:Jessy. Noem mij maar tijdens het spelen zo. Playstation Network ID: wheresoldier Headset (JA/NEE): JA Mogelijke data of dagen waarop je zou kunnen:Ik kan zekerweten op Zaterdag vanaf 18:00 t/m ongeveer 20:00. Zondag kan ik ook vanaf 12:00 t/m 19:00. Doordeweeks kan ik op Dinsdag vanaf 17:00 t/m 19:00, woensdag zelfde tijd en donderdag zelfde tijd. NOTE: Ikzelf krijg Modern Warfare niet, maar een vriend van mij en die komt dan met dat spel hiernaartoe. Ik ga hem pas kopen als hij is afgeprijsd.
Gijsso Geplaatst: 8 november 2009 Rapport Geplaatst: 8 november 2009 Ik kom op de MW2 meeting van GTAForum.nl! Forumnaam:Gijsso (Optioneel) Echte naam: Gijs Playstation Network ID: GijssoV Headset (JA/NEE): Nope Mogelijke data of dagen waarop je zou kunnen: Weekend van 14 en 15 november.
jeroen.engeler Geplaatst: 8 november 2009 Rapport Geplaatst: 8 november 2009 Ik kom op de MW2 meeting van GTAForum.nl! Forumnaam: jeroen.engeler (Optioneel) Echte naam: Jeroen Playstation Network ID: playnl Headset (JA/NEE): JA Mogelijke data of dagen waarop je zou kunnen: Doordeweeks elke avond van 18:30 t/m 22:00.
Dieko Geplaatst: 8 november 2009 Rapport Geplaatst: 8 november 2009 Ik kom op de MW2 meeting van GTAForum.nl! Forumnaam:Dieko (Optioneel) Echte naam:Dieko Playstation Network ID:DiekoThaKurd Headset (JA/NEE):Ja zekers Mogelijke data of dagen waarop je zou kunnen:Vrijdagavond zaterdag avond
HA5H Geplaatst: 11 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2009 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H
PowerPats Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 (bewerkt) Ik kom op de MW2 meeting van GTAForum.nl! Forumnaam:powerpats (Optioneel) Echte naam:powerpats Playstation Network ID:powerpats Headset (JA/NEE): JA Mogelijke data of dagen waarop je zou kunnen: dit weekend, behalve zaterdagavond omdat ik dan moet gaan werken. Bewerkt: 12 november 2009 door PowerPats
Gijsso Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 Voor mij valt zaterdag avond uit, en vrijdag vanaf een uur of half 9, maar dan zit iedereen al te spelen want dan werkt de MP weer normaal.
jordib12 Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Geplaatst: 13 november 2009 [b][color="#808000"]Ik kom op de MW2 meeting van GTAForum.nl![/color][/b] [b]Forumnaam:[/b] jordib12 [b](Optioneel) Echte naam:[/b] jordi [b]Playstation Network ID:[/b]jordib12 [b]Headset (JA/NEE):[/b] Ja [b]Mogelijke data of dagen waarop je zou kunnen:[/b] weekend!
S_enna Geplaatst: 18 november 2009 Rapport Geplaatst: 18 november 2009 Ik kom op de MW2 meeting van GTAForum.nl! Forumnaam: S_enna (Optioneel) Echte naam:senna Playstation Network ID:S_enna Headset (JA/NEE):yep Mogelijke data of dagen waarop je zou kunnen: elke dag na 6 uur
Houser Geplaatst: 27 november 2009 Rapport Geplaatst: 27 november 2009 (bewerkt) Ik weet niet of het nog nut heeft maar hier onder mijn gegevens. Ook als je een keer zin hebt om online tegen me te schieten/racen/vechten of een andere game dan voeg me maar toe op je PSN! See ya, groetjes! Ik kom op de MW2 meeting van GTAForum.nl! Forumnaam: Houser (Optioneel) Echte naam: Paul Playstation Network ID: satinesmith Headset (JA/NEE): JA Mogelijke data of dagen waarop je zou kunnen: Elke dag na mijn werk.. Dus rond 18:30, weekeind kan ik meestal wel, als ik niets anders doe dan... Spreek jullie! Bewerkt: 27 november 2009 door Houser
GunsNroses61 Geplaatst: 3 december 2009 Rapport Geplaatst: 3 december 2009 Ik kom op de MW2 meeting van GTAForum.nl! Forumnaam:GunsNroses61 (Optioneel) Echte naam:Jasper Playstation Network ID:GunsNroses61 Headset (JA/NEE):Ja, maar hou niet zo van praten in de headset Mogelijke data of dagen waarop je zou kunnen:Alleen weekend (vrij t/m zon) Als ik een berichtje krijg kom ik meteen online in het weekend als ik nog nie online ben
Recommended Posts