Michael_Scofield94941 Geplaatst: 8 november 2009 Rapport Geplaatst: 8 november 2009 Hey Ik ben op zoek naar de blokhut van Catalina in GTA San Andreas. Heeft iemand misschien een map die de locatie aangeeft ? En ik vraag me ook af of er een interior is in die hut ? Reageren
paul007 Geplaatst: 8 november 2009 Rapport Geplaatst: 8 november 2009 (bewerkt) Dit is volgens mij de locatie alleen ik ben er niet helemaal zeker van: Click here to view the SnapMap Over het interior van de hut durf ik niets te zeggen. paul007 Bewerkt: 8 november 2009 door paul007 Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 8 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2009 Dit is volgens mij de locatie alleen ik ben er niet helemaal zeker van: Click here to view the SnapMap Over het interior van de hut durf ik niets te zeggen. paul007 Bedankt Nu maar hopen dat iemand nog iets weet over het interior Reageren
Remi-X Geplaatst: 8 november 2009 Rapport Geplaatst: 8 november 2009 Nee, dat huis heeft geen interior. Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 8 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2009 Nee, dat huis heeft geen interior. Echt ? Ik dacht dat er een interior was Ik had het wel eens willen zien van de binnenkant Ok dan, bedankt voor jullie hulp Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 8 november 2009 Rapport Geplaatst: 8 november 2009 In paar missies van Catalina zie je dat CJ wel eens naar binnen gaat, maar voor de rest kun jij het interieur zelf niet zien. Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 8 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2009 In paar missies van Catalina zie je dat CJ wel eens naar binnen gaat, maar voor de rest kun jij het interieur zelf niet zien. Spijtig Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 8 november 2009 Rapport Geplaatst: 8 november 2009 In paar missies van Catalina zie je dat CJ wel eens naar binnen gaat, maar voor de rest kun jij het interieur zelf niet zien. Spijtig Er is gewoon een piepklein openingetje waar de deur opengaat, voor de rest is er geen ineterieur, er worden ook geen beelden van binnenin getoont, alleen geluid . Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 8 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2009 In paar missies van Catalina zie je dat CJ wel eens naar binnen gaat, maar voor de rest kun jij het interieur zelf niet zien. Spijtig Er is gewoon een piepklein openingetje waar de deur opengaat, voor de rest is er geen ineterieur, er worden ook geen beelden van binnenin getoont, alleen geluid . Ja, van het geluid weet ik alles al Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.