llllllllll Geplaatst: 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2009 hallo, ik heb gta4 op de pc en ik heb een 30% savegame gedowload maare als ik gta4 klik start hij niet (hij loopt vast) weet iemand een oplossing (een nieuwe savegame die het wel doet is ook goed) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2009 doet gta4 het uberhaupt wel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
llllllllll Geplaatst: 8 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 november 2009 doet gta4 het uberhaupt wel? jah normaal wel maare hoe deinstalleer ik de 30% savegame? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2009 hem verwijderen uit waar je hem naartoe gekopieerd hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
llllllllll Geplaatst: 8 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 november 2009 hem verwijderen uit waar je hem naartoe gekopieerd hebt ik heb het met SaveGameWrapper gedaan hoe nu verder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.