Revo050 Geplaatst: 8 november 2009 Rapport Geplaatst: 8 november 2009 Hallo, ik heb net de mod 'nederlandse politie auto' gedownload. Ik heb alles gedaan wat er in de readme staat. met IMG de bestanden vervangen, en via kladblok de teksten gewijzigd. Nu start ik gta op, en op 1/5 van het laden valt het spel weg met de mededling: U was iets aan het bewerken. Ja dat klopt, maar hoe kan ik dit herstellen? Sorry als ik er niet genoeg info bij vertel, ik weet niet wat jullie allemaal moet weten om eventueel met een oplossing te komen. Revo Reageren
Beagle Geplaatst: 8 november 2009 Rapport Geplaatst: 8 november 2009 Het zou kunnen dat je versie 2 hebt van San Andreas, dan moet je downgraden (de downgrader kan je vinden via Google). Reageren
keessie Geplaatst: 8 november 2009 Rapport Geplaatst: 8 november 2009 hier een link voor de downgrader http://grandtheftauto.filefront.com/file/GTA_SA_Downgrader_Patch;74661 Reageren
Revo050 Geplaatst: 9 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2009 Sorry dat ben ik er vergeten bij te vertellen, downgraden heb ik al gedaan Reageren
TheGreenKillers Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 Heb je met IMG-TOOL meschien eerst de ouden bestanden verwijderd een daarna de nieuwen er in gedaan? dan gaat het niet goed dat heb ik ook gehad aleen je moet ze repleacen dan klik je met de rechter muisknop op dat bestand en dan klik je op repleacen dan kan je naar je bestand zoeken in je downloads map Reageren
hoidatwastimmi Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Geplaatst: 11 november 2009 Heb je met IMG-TOOL meschien eerst de ouden bestanden verwijderd een daarna de nieuwen er in gedaan? dan gaat het niet goed dat heb ik ook gehad aleen je moet ze repleacen dan klik je met de rechter muisknop op dat bestand en dan klik je op repleacen dan kan je naar je bestand zoeken in je downloads map Beginners kunnen denk ik beter hun car mods met SAMI istalleren San Andreas Mod Installer want dat geval met kladblok kan dat omdat hij misschien iets verkeerd heeft ingevult Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Geplaatst: 11 november 2009 Heb je met IMG-TOOL meschien eerst de ouden bestanden verwijderd een daarna de nieuwen er in gedaan? dan gaat het niet goed dat heb ik ook gehad aleen je moet ze repleacen dan klik je met de rechter muisknop op dat bestand en dan klik je op repleacen dan kan je naar je bestand zoeken in je downloads map Beginners kunnen denk ik beter hun car mods met SAMI istalleren San Andreas Mod Installer want dat geval met kladblok kan dat omdat hij misschien iets verkeerd heeft ingevult SAMI is irritant omdat hij de handlings en carcols niet vervangt bij sommige mods Reageren
Beagle Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Geplaatst: 11 november 2009 Beginners kunnen denk ik beter hun car mods met SAMI istalleren San Andreas Mod Installer want dat geval met kladblok kan dat omdat hij misschien iets verkeerd heeft ingevult Raad dat mensen alsjeblieft niet aan, mensen komen het meest met problemen over SAMI hier. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.