Jump to content

hoe pak ik andere wapens op


llllllllll

Recommended Posts

hallo hoe pak ik bij gta4 specliale wapens op zoals gieter paraplu ketchup (lijt me wel lachen)

een beetje ketchup naar de politie gooien maar goed hoe doe ik dat?

a.u.b. help me:(

Op de PS3 met L1, oftewel de actieknop. Dezelfde knop wanneer je bijvoorbeeld een hamburger besteld bij Burger Shot of een taxi aanhoud. :)

paul007

Bewerkt: door paul007
Link to comment
Delen op andere websites

hallo hoe pak ik bij gta4 specliale wapens op zoals gieter paraplu ketchup (lijt me wel lachen)

een beetje ketchup naar de politie gooien maar goed hoe doe ik dat?

a.u.b. help me:(

Op de PS3 met L1, oftewel de actieknop. Dezelfde knop wanneer je bijvoorbeeld een hamburger besteld bij Burger Shot of een taxi aanhoud. :)

paul007

ow oké maar ik heb gta4 op de pc (is dat hier ook zo) en als ik bij een gieter sta zie ik niks

Link to comment
Delen op andere websites

hallo hoe pak ik bij gta4 specliale wapens op zoals gieter paraplu ketchup (lijt me wel lachen)

een beetje ketchup naar de politie gooien maar goed hoe doe ik dat?

a.u.b. help me:(

Op de PS3 met L1, oftewel de actieknop. Dezelfde knop wanneer je bijvoorbeeld een hamburger besteld bij Burger Shot of een taxi aanhoud. :)

paul007

ow oké maar ik heb gta4 op de pc (is dat hier ook zo) en als ik bij een gieter sta zie ik niks

Zover ik weet is het bij de PC ook gewoon 'de actieknop'. Maar je kan alleen maar kleine objecten oppakken hea? Zoals blikjes, telefoontjes, bakstenen, mayo-tube etc.

Link to comment
Delen op andere websites

hallo hoe pak ik bij gta4 specliale wapens op zoals gieter paraplu ketchup (lijt me wel lachen)

een beetje ketchup naar de politie gooien maar goed hoe doe ik dat?

a.u.b. help me:(

Op de PS3 met L1, oftewel de actieknop. Dezelfde knop wanneer je bijvoorbeeld een hamburger besteld bij Burger Shot of een taxi aanhoud. :)

paul007

ow oké maar ik heb gta4 op de pc (is dat hier ook zo) en als ik bij een gieter sta zie ik niks

Zover ik weet is het bij de PC ook gewoon 'de actieknop'. Maar je kan alleen maar kleine objecten oppakken hea? Zoals blikjes, telefoontjes, bakstenen, mayo-tube etc.

thanx nu kan ik mayo en ketchup op de politie gooien :):)

Link to comment
Delen op andere websites

PS hoe roep ik een taxi ? niko fluit niet bij actieknop ?

Je kunt alleen maar taxi's aanhouden nadat je de missie "Bull in a China Shop" hebt voltooid.

paul007 :)

Dat kon ervoor toch ook al, want ik deed het voor die missie ook al :? .

bij die missie leer je hoe je het moet doen, daarvoor is de optie nog neit beschikbaar.

Link to comment
Delen op andere websites

paraplu's, gieters, bezems, harken en nog een aantal dingen kan je niet oppakken. bakstenen, sigaretten, gsm's en drinkbekers wel. :klap:

Dat is dan wel weer minder realistisch. Lijkt me raar als je in het echt ook niet alles kan oppakken :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

paraplu's, gieters, bezems, harken en nog een aantal dingen kan je niet oppakken. bakstenen, sigaretten, gsm's en drinkbekers wel. :klap:

Dat is dan wel weer minder realistisch. Lijkt me raar als je in het echt ook niet alles kan oppakken :puh:

Denk er wel aan dat het er nogal lomp zou moeten uitzien mocht Niko met paraplu's gaan smijten :7 of stel je dat eens voor met een gieter, waar er nog steeds water uitkomt :schater: .

Link to comment
Delen op andere websites

paraplu's, gieters, bezems, harken en nog een aantal dingen kan je niet oppakken. bakstenen, sigaretten, gsm's en drinkbekers wel. :klap:

Dat is dan wel weer minder realistisch. Lijkt me raar als je in het echt ook niet alles kan oppakken :puh:

Denk er wel aan dat het er nogal lomp zou moeten uitzien mocht Niko met paraplu's gaan smijten :7 of stel je dat eens voor met een gieter, waar er nog steeds water uitkomt :schater: .

Ja idd.. Dat werkt waarschijnlijk niet goed met de physics engine. Omdat die objecten waarschijnlijk ook allemaal hetzelfde gewicht hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...