duivelse 13 Geplaatst: 8 november 2009 Rapport Geplaatst: 8 november 2009 De naam zegt 't al... als ik gta sa speel valt mijn pc uit... ik heb GEEN mods geinstalleerd of dergelijke en ik gebruik ook geen cheats... dus daar kan 't niet aan liggen... heb je enig idee... lat maar komen zal ik zeggen ;p Reageren
duivelse 13 Geplaatst: 8 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2009 Op 8-11-2009 om 19:06, MidnightMayhem zei: Herinstalleren Dat heb ik dus al een paar keer gedaan... en 't helpt geen ene moer ... Reageren
.Timothy Geplaatst: 8 november 2009 Rapport Geplaatst: 8 november 2009 Heb je het spel al eens kunnen spelen? Reageren
TalkingPear Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 Dit had ik ook toen ik de gedeownloade versie had van een vriend om het spel uit te testen. Later heb ik toen een echte versie gekocht en toen had ik het niet meer. Dus de vraag is heb jij hem illegaal? Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 (bewerkt) Op 9-11-2009 om 07:11, redfire18 zei: Dit had ik ook toen ik de gedeownloade versie had van een vriend om het spel uit te testen. Later heb ik toen een echte versie gekocht en toen had ik het niet meer. Dus de vraag is heb jij hem illegaal? Dat dit zelfde probleem bij jou gedownloade versie ook voordeed constateert niet dat hij ook een gedownloade versie heeft Edit: Mooie Mitshubisi in je sig redfire, is het een lancer of evo? Bewerkt: 9 november 2009 door coolnniek9 Reageren
duivelse 13 Geplaatst: 9 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2009 nou... nee eigelijk issie best LEGAAL... teminste ik heb m tijdelijk geleend van een vriend... dus ik speel m ook gewoon van cd Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 (bewerkt) Op 9-11-2009 om 17:53, duivelse 13 zei: nou... nee eigelijk issie best LEGAAL... teminste ik heb m tijdelijk geleend van een vriend... dus ik speel m ook gewoon van cd Dan heb je hem gewoon legaal. ( Tenzei je hem kopieërt op een andere cd om hem te kunnen spelen en je vriend z'n cd terug kan krijgen, dan is hij wel illegaal ) We proberen je dus gewoon verder te helpen. Ik weet geen oplossing, iemand anders nog suggesties? Bewerkt: 9 november 2009 door coolnniek9 Reageren
hoidatwastimmi Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 Op 9-11-2009 om 19:10, coolnniek9 zei: Op 9-11-2009 om 17:53, duivelse 13 zei: nou... nee eigelijk issie best LEGAAL... teminste ik heb m tijdelijk geleend van een vriend... dus ik speel m ook gewoon van cd Dan heb je hem gewoon legaal. ( Tenzei je hem kopieërt op een andere cd om hem te kunnen spelen en je vriend z'n cd terug kan krijgen, dan is hij wel illegaal ) We proberen je dus gewoon verder te helpen. Ik weet geen oplossing, iemand anders nog suggesties? GTA_sa.set mischien uit je sa userfiles verwijderen Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Geplaatst: 10 november 2009 (bewerkt) Op 9-11-2009 om 19:36, hoiikbentimmi zei: Op 9-11-2009 om 19:10, coolnniek9 zei: Op 9-11-2009 om 17:53, duivelse 13 zei: nou... nee eigelijk issie best LEGAAL... teminste ik heb m tijdelijk geleend van een vriend... dus ik speel m ook gewoon van cd Dan heb je hem gewoon legaal. ( Tenzei je hem kopieërt op een andere cd om hem te kunnen spelen en je vriend z'n cd terug kan krijgen, dan is hij wel illegaal ) We proberen je dus gewoon verder te helpen. Ik weet geen oplossing, iemand anders nog suggesties? GTA_sa.set mischien uit je sa userfiles verwijderen Waardeloze suggestie, weet je waar gta_sa.set voor dient? Gta_sa.set slaat de settings op die je in-game geselecteerd hebt. Daar voor staat ook set, Gta_sa.settings. Dus daar licht het niet aan Bewerkt: 10 november 2009 door coolnniek9 Reageren
duivelse 13 Geplaatst: 11 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2009 nee... het cd'tje krijgt hij niet meer terug... maar dat weet hijalleen nog niet ... dus nee hij ligt nog bij mij... als ik tog bezig ben met een gestapo verhoor... : waar zou ik EVENTUEEL een crack kunntn downloaden? ... ... >>> Door VWO-er: Vragen omtrent cracks worden niet beantwoord, aangezien dat tegen onze forumregels is.<<< Reageren
MaxVito Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Geplaatst: 11 november 2009 (bewerkt) heb je vista of xp? voer het programma uit als adminstrater rechtermuisknop > eigenschappen > compatilbiliteit > als adminstrator uitvoeren aanvinken en klaar is duivelse 13 Bewerkt: 11 november 2009 door MaxVito Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Geplaatst: 11 november 2009 (bewerkt) Op 11-11-2009 om 16:58, duivelse 13 zei: nee... het cd'tje krijgt hij niet meer terug... maar dat weet hijalleen nog niet ... dus nee hij ligt nog bij mij... als ik tog bezig ben met een gestapo verhoor... : waar zou ik EVENTUEEL een crack kunntn downloaden? ... ... >>> Door VWO-er: Vragen omtrent cracks worden niet beantwoord, aangezien dat tegen onze forumregels is.<<< Een crack gaat dit probleem echt niet oplossen, het kan het probleem zelfs erger maken. Een aangezien het spel maar tot 10 euro is kan je gewoon zelf eentje in de winkel kopen. En zoals (Moderator) VWO-er aangaf, cracks valt onder Warez; En is verboden op deze forum. Bewerkt: 11 november 2009 door coolnniek9 Reageren
TheGreenKillers Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 bij mij issie nu 5 euri >>> Door VWO-er: Je hoeft hier niet de prijzen van GTA: San Andreas te vertellen, hoe goed je het ook bedoelt <<< Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Geplaatst: 13 november 2009 (bewerkt) Lol, dit probleem heb ik ook. Met name als ik gta sa uit doe, dan wilt ie naar het bureaublad valt ie uit. Of als ik alt+tab doe, of de windows teken op me toetsenbord indruk gebeurd dit ook. Gewoon als ik naar me buraublad switch valt me pc 6 op de 10 keer uit:S Bewerkt: 13 november 2009 door coolnniek9 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.