Quiz Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 ik doe mijn eigen liedjes in de map 'user tracks' maar ik blijf alleen maar reclame horen wat moet ik doen"!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=10495&hl= No comments............... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 opnieuw proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
patrickje19 Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 ik doe mijn eigen liedjes in de map 'user tracks' maar ik blijf alleen maar reclame horen wat moet ik doen"!!!! je moet dan naar options en dan naar audio setup en dan naar user track option en dan scan user tracks of zo dan doet hij het. ik heb dat ook gehad. gr patrickje19 :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.