Jump to content

Missies werken niet!


Mkb122

Recommended Posts

Hallo allemaal.

Ik heb een paar dagen gelden gepost dat me car diliver het niet doet.. dat probleem is nu eindelijk gefixt en heb car diliver uitgeschakeld door hem op mission 0 te zetten.

Nu hebben we een probleem met cashbox,

Zodra iemand een cashbox op pakt krijgt die gewoon normaal te zien red marker en geld enzovoort,

Daarna brengt hij hem. hij diliverd het af zoals altijd. hij krijgt zijn exp en geld.

Maar daarna start hij geen nieuwe missie.

Zelfs de admin command werkt dan niet "/mission"

Ik weet niet hoe mijn en een vriend zijn rpg server nu verder moet!

Kan iemand me helpen of een andere cashbox missie download geven zodat ik ze in filterscript kan zetten?

Alsjeblieft help me!

mvg:mkb122

public OnGameModeMission()
{   if(pdebug == 1){print("[DEBUG] OnGameModeMission()");}

new string[128];
if(MissionActive == 1)
{
    if(PlayerIsDoingMission == INVALID_PLAYER_ID)
    	{
	    ResetMissions();
	    new rcashbox;
	    if(city == 1){rcashbox = random(sizeof(RandomFindCashbox_LS));}
	    if(city == 2){rcashbox = random(sizeof(RandomFindCashbox_SF));}
		RandomCashboxMissionMoney = MinCashboxMissionMoney+random(MaxCashboxMissionMoney-MinCashboxMissionMoney);
		if(city == 1){format(string, sizeof(string), "** Mission: Cashbox **: Get the CashBox %s! Worth: $%d,-", RandomFindCashboxName_LS[rcashbox][0], RandomCashboxMissionMoney);}
		if(city == 2){format(string, sizeof(string), "** Mission: Cashbox **: Get The CashBox %s! Worth: $%d,-", RandomFindCashboxName_SF[rcashbox][0], RandomCashboxMissionMoney);}
		SendClientMessageToAll(COLOR_ORANGE, string);
		new Float:ratio = 4.0;
  		for(new i=0; i<MAX_SLOTS; i++)
  		{
			if(city == 1){SetPlayerCheckpoint(i, RandomFindCashbox_LS[rcashbox][0], RandomFindCashbox_LS[rcashbox][1], RandomFindCashbox_LS[rcashbox][2], ratio);}
			if(city == 2){SetPlayerCheckpoint(i, RandomFindCashbox_SF[rcashbox][0], RandomFindCashbox_SF[rcashbox][1], RandomFindCashbox_SF[rcashbox][2], ratio);}
  		}
  		if(city == 1){
		CheckpointBusyX = RandomFindCashbox_LS[rcashbox][0];
		CheckpointBusyY = RandomFindCashbox_LS[rcashbox][1];
		CheckpointBusyZ = RandomFindCashbox_LS[rcashbox][2];}
		if(city == 2){
		CheckpointBusyX = RandomFindCashbox_SF[rcashbox][0];
		CheckpointBusyY = RandomFindCashbox_SF[rcashbox][1];
		CheckpointBusyZ = RandomFindCashbox_SF[rcashbox][2];}
		CheckpointBusyS = ratio;
		AllPlaySound(1139);
	}
}
if(MissionActive == 0)
{
    if(PlayerIsDoingMission == INVALID_PLAYER_ID)
    	{
	    ResetMissions();
	    if(city == 1){SearchedVehicle = MAX_HOUSES+random(sizeof(RandomVehicles_LS)-MAX_HOUSES);} // Avoid housecars and planes can be 'searched'
	    if(city == 2){SearchedVehicle = MAX_HOUSES+random(sizeof(RandomVehicles_SF)-MAX_HOUSES);} // Avoid housecars and planes can be 'searched'
		RandomCarMissionMoney = MinCarMissionMoney+random(MaxCarMissionMoney-MinCarMissionMoney);
		format(string, sizeof(string), "** Mission: Car Deliver **: Go to %s at yellow marker and diliver it to red marker Worth: $%d,-", VehicleName[GetVehicleModel(SearchedVehicle)-400], RandomCarMissionMoney);
		SendClientMessageToAll(COLOR_ORANGE, string);
  		for(new i=0; i<MAX_SLOTS; i++)
  		{
			SetVehicleParamsForPlayer(SearchedVehicle, i, 1, 0);
  		}
		AllPlaySound(1139);
	}
}
if(MissionActive >= 3)
{
	ResetMissions();
	MissionActive = 1;
	OnGameModeMission();
}
return 1;
}

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allemaal.

Ik heb een paar dagen gelden gepost dat me car diliver het niet doet.. dat probleem is nu eindelijk gefixt en heb car diliver uitgeschakeld door hem op mission 0 te zetten.

Nu hebben we een probleem met cashbox,

Zodra iemand een cashbox op pakt krijgt die gewoon normaal te zien red marker en geld enzovoort,

Daarna brengt hij hem. hij diliverd het af zoals altijd. hij krijgt zijn exp en geld.

Maar daarna start hij geen nieuwe missie.

Zelfs de admin command werkt dan niet "/mission"

Ik weet niet hoe mijn en een vriend zijn rpg server nu verder moet!

Kan iemand me helpen of een andere cashbox missie download geven zodat ik ze in filterscript kan zetten?

Alsjeblieft help me!

mvg:mkb122

-- CODE --

Als de code niet werkt kan het zijn dat je op het einde van "OnPlayerCommandText" Return 1; hebt staan. Deze moet je dan op 0 zetten. Anders weet ik het ook niet.

Gr. Kayle

Bewerkt: door kayle
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je het probleem moet zoeken in OnPlayerEnterCheckpoint.

Als de speler het checkpoint binnenkomt (in de gezochte auto) moeten de missies gereset worden (denk ik?): ResetMissions();, MissionActive = 0;

Dus kan je OnPlayerEnterCheckpoint even laten zien?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...