Jump to content
Joriz

Fraps 3.0 is uit!

Versie 3 van Fraps is sinds dit weekend uit. Met Fraps kun je zelf het beeld en geluid van computerspellen opnemen. Behalve opnemen kun je er ook screenshots mee maken en benchmarks mee draaien. Fraps is zeer populair onder gamers omdat het zo simpel werkt. De tool werkt onder andere goed met Grand Theft Auto IV, maar ook met alle andere moderne computerspellen. Fraps doet echter alleen enkel wat ik zojuist beschreef. Je dient dus na opname het filmpje met een extern videobewerkingsprogramma (naar eigen keuze) te bewerken om een mooi gemonteerd filmpje te krijgen. Mocht je wat moois hebben gemaakt, deel het dan op het forum in één van de filmpjes-topics.

gallery_1_5_32951.png

Nieuw in versie 3 naast de nieuwe look zijn:

• DirectX 11 ondersteuning
  • Compatible met Windows 7 final (RTM) en RC1 versies
  • Stereoscopisch 3D Vision video opname functie tot maximaal 1920x1200 voor D3D9 spellen.
  • Lossless RGB optie om video zonder enig kwaliteitsverlies op te nemen (dit kost wel meer hardeschijfruimte).
  • Mogelijkheid om zowel gamegeluid als extern geluid (microfoon) te mixen(alleen Vista/Win7).

De gratis demoversie van Fraps is te downloaden in de GTAGames.nl download database. Hiermee kun je filmpjes opnemen met een maximale lengte van 30 seconden. Een volledige versie is te koop op de website van Fraps.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Erg leuk dat je hier niet enkel en alleen GTA-related nieuws kan verwachten, maar ook nieuws als dit. Anders had ik het dus niet geweten. :puh:

Eventjes de trial downloaden om te testen. :tu:

Nice :o

Helemaal niks aan toe te voegen ;)

Alleen wil ik geen watermark dus..

Waar vind ik Stereoscopisch 3D Vision video opname functie eigenlijk?

Bewerkt: door -Haakon-

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb de full version van Fraps 2.9.8.7777 ooit ergens gedownload, en het werkt gewoon :puh:

Dus waarom zou je voor de full version 37 dollar (volgens mij) neerleggen. Beetje zonde.

Maarja het is een fijn programma.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb de full version van Fraps 2.9.8.7777 ooit ergens gedownload, en het werkt gewoon :puh:

Dus waarom zou je voor de full version 37 dollar (volgens mij) neerleggen. Beetje zonde.

Om het Fraps logo te verwijderen, en het mogelijk te maken langer dan 30 seconden te filmen? :dans:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Erg leuk dat je hier niet enkel en alleen GTA-related nieuws kan verwachten, maar ook nieuws als dit. Anders had ik het dus niet geweten. :puh:

Eventjes de trial downloaden om te testen. :tu:

Nice :o

Helemaal niks aan toe te voegen ;)

Alleen wil ik geen watermark dus..

Waar vind ik Stereoscopisch 3D Vision video opname functie eigenlijk?

Ik denk niet dat je hiervoor een instelling moet aanpassen, maar de meeste pc's hebben deze functie helemaal niet.

Mvg, BV_1993

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Om het Fraps logo te verwijderen, en het mogelijk te maken langer dan 30 seconden te filmen? :dans:

Als je nou goed leest, zeg ik dat ik de FULL VERSION ergens gratis heb gedownload ;)

Ik heb dus geen Fraps logo op m'n filmpjes, en ik kan langer dan 30 sec. filmen ;)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Als je nou goed leest, zeg ik dat ik de FULL VERSION ergens gratis heb gedownload ;)

Ik heb dus geen Fraps logo op m'n filmpjes, en ik kan langer dan 30 sec. filmen ;)

Dat is dan dus illegaal, je kunt niet iets gratis downloaden als de maker er geld om vraagt. Dat zou een omgedraaide wereld zijn.

Ik ben blij dat er eindelijk een nieuwe versie is, aangezien ik al erg lang met versie 2.9.4 werk. :puh:

Ik zal hem binnenkort eens uitproberen!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik lees altijd goed vriend.

Om het Fraps logo te verwijderen, en het mogelijk te maken langer dan 30 seconden te filmen?

Bewerkt: door MrKooKie

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...