Visser23 Geplaatst: 8 november 2009 Rapport Geplaatst: 8 november 2009 Type: Avatar Stijl: Clean Grootte: 64x64 (max toegestaan dus) Afbeelding: Klik of zoek een betere uit: Klik Tekst: Mijn naam, misschien. Eigenlijk hoeft er helemaal niks op. Rand: 1px, kleur moet bij avatar passen. Kleuren: Wat past bij de afbeelding Render (optioneel): / Extra (optioneel): / Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 Met naam: Zonder naam: Reageren
Visser23 Geplaatst: 9 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2009 Dankje! Topic can be closed. Reageren
lexus123 Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Geplaatst: 10 november 2009 Je bent mod, kan je dat zelf niet? Of kan je alleen maar topics killen in je eigen fora? Reageren
Gijsso Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Geplaatst: 10 november 2009 Dat kan inderdaad alleen maar in je eigen fora's. Ik ben moderator van het Beat Down Subforum, maar ik kan hier niks doen, alleen daar. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.