Michael_Scofield94941 Geplaatst: 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2009 Hey Ik heb zojuist de mod GTA Revolution v1.0 gedownload en geinstalleerd en toen starte ik hem maar hij werkte niet. Toen heb ik mijn game afgesloten, VC limit adjuster geopent en building op 8000 gezet en dummies op 3000. Dan werkt hij wel, test maar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2009 En wat moeten wij hier mee? Als men hulp nodig heeft opend men een topic . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Revolution-Designer Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2009 En wat moeten wij hier mee? Als men hulp nodig heeft opend men een topic . Hij heeft een oplossing gevonden voor een probleem met die revolution mod, stel dat iemand anders hetzelfde probleem heeft dan kan hij in dit topic kijken voor de oplossing. Maar de oplossing is eigenlijk erg onduidelijk, want wat is ''building'' en ''dummies''? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2009 Ik heb zo'n vermoeden dat 'buildings' de lod van gebouwen is en dummies het verschijnen van voetgangers, oftewel hoever je van iets moet zijn voor het verschijnt. (Of hoe dichtbij) Trouwens, het is een pure gok, dus ik weet het niet zeker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 9 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 november 2009 (bewerkt) Je moet gewoon VC Limit Adjuster openen en daar zal het tussen staan, er zijn 2 vakjes die je kunt bewerken, 1 voor dummys en 1 voor buildings. Bewerkt: 9 november 2009 door Michael_Scofield94941 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coolnniek9 Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2009 Je moet gewoon VC Limit Adjuster openen en daar zal het tussen staan, er zijn 2 vakjes die je kunt bewerken, 1 voor dummys en 1 voor buildings. Simpel, oplossing voor een probleem. De betekenis van dummys en buidlings is verder niet zo boeiend he, anders lees je de readme van Vc Limit Adjuster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.