Jump to content

GTA:United

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi, is er ook een mod beschikbaar die de objecten van LCS en VCS in GTA:United zet?

(Zoals Capital auto's is in LCS nog in aanbouw en in III al af, ik wil dus die versie van LCS)

------------------------------

En waarom werkt MTA (Multi Theft Auto) niet samen met GTA:United, want als ik MTA opstart dan start hij gewoon de singleplayer mode op.

Weet iemand een oplossing?

-----------------------------

Om nog een post te besparen:

Ik heb gemerkt dat je in GTA:San Vice veel gebouwen in kan, maar in GTA:United zit hier een deur voor en hebben ze een teleport marker naar het oude interieur gemaakt. Is er een mogelijkheid om deze deuren weg te halen? Aangezien ik alleen in multiplayer wil spelen, en daar heb je toch geen teleport's, alleen een deur.

Geplaatst:

Vraag 2:Mta werkt niet omdat je geen mods er in mag hebben dan werkt hij niet

en dan start hijn singel player op

Geplaatst:

SA-MP werkt wel met GTA: United. ;) En Capitol Auto's in LCS is toch niet in aanbouw? Er is zelfs een zijmissie te doen. Volgens mij vergis je je met Sunshine Auto's uit VCS, die is wel in aanbouw. :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Vraag 2:Mta werkt niet omdat je geen mods er in mag hebben dan werkt hij niet

en dan start hijn singel player op

In principe mag je MTA modden, want vehicle mods werken ook, en handling.gfx edit ook.

En stel je voor je hebt een groepje vrienden die allemaal dezelfde mod heeft, dus is het fair, daarom wil ik het.

Enne, San Vice werkt ook ;d

En Capitol Auto's in LCS is toch niet in aanbouw? Er is zelfs een zijmissie te doen. Volgens mij vergis je je met Sunshine Auto's uit VCS, die is wel in aanbouw. :Y

Sorry (A)

SA-MP werkt wel met GTA: United. ;)

Toevallig hebben mijn vrienden nou allemaal net MTA, en in SA-MP kan er veel meer gecheat worden

Bewerkt: door Alexxxxxxxxxx
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Toevallig hebben mijn vrienden nou allemaal net MTA, en in SA-MP kan er veel meer gecheat worden

een beetje vreemd om SA-MP niet te gaan spelen sinds het feit dat het makkelijker zou zijn om te cheaten, want cheaten heeft, lijkt mij, geen enkel nut aangezien je met alle servers wel alle auto's kan krijgen en alle wapens, maar ook zie je tegenwoordig gewoon overal auto-banners voor bijvoorbeeld minigun buiten een deathmatch gebied.

en SA-MP is overigens beter dan MTA :tu:

Geplaatst:

een beetje vreemd om SA-MP niet te gaan spelen sinds het feit dat het makkelijker zou zijn om te cheaten, want cheaten heeft, lijkt mij, geen enkel nut aangezien je met alle servers wel alle auto's kan krijgen en alle wapens, maar ook zie je tegenwoordig gewoon overal auto-banners voor bijvoorbeeld minigun buiten een deathmatch gebied.

Remove auto-ban

Nooit van gehoort?

Geplaatst:

Remove auto-ban

Nooit van gehoort?

je weet tog wel wat Auto-ban is?:O dat als bijvoorbeeld iemand een Minigun heeft die niet te krijgen is in de server, word hij simpelweg verbannen uit de server :) komt ie er dus niet meer in :D en tegenwoordig heb je ook maximum ping. met hacks aan zit je ping altijd wel boven het avarage. :)

Geplaatst:

Remove auto-ban

Nooit van gehoort?

je weet tog wel wat Auto-ban is?:O dat als bijvoorbeeld iemand een Minigun heeft die niet te krijgen is in de server, word hij simpelweg verbannen uit de server :) komt ie er dus niet meer in :D en tegenwoordig heb je ook maximum ping. met hacks aan zit je ping altijd wel boven het avarage. :)

Hehe, daarom zeg ik remove auto-ban.

Dat tooltje verwijdert de auto minigun ban van SA:MP. Maakt niet uit welke server.

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Waar moet je als eerste heen?

voor een missie?

Voor zover ik GTA:United heb gespeeld zijn er geen missies. Het is enkel de map en daar zul je het mee moeten doen. Hier kun je veel extra's downloaden voor GTA:United zodat het spel nog realistischer en leuker kan worden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...