Jump to content

GTA IV Platinum


raymono

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb een vraag over die GTA IV Platinum is het beter dan een gewone GTA IV ofso??

En wat zijn de voordelen van platinum en de nadelen????

ik denk dat het gewoon een verkoopboost moet geven. als een goede game al een tijdje uit is maken ze er een platinum van, een soort kooptip.

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb een vraag over die GTA IV Platinum is het beter dan een gewone GTA IV ofso??

En wat zijn de voordelen van platinum en de nadelen????

ik denk dat het gewoon een verkoopboost moet geven. als een goede game al een tijdje uit is maken ze er een platinum van, een soort kooptip.

Wordt een game niet pas Platinum na X aantal verkopen, ik dacht een miljoen :? .

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb een vraag over die GTA IV Platinum is het beter dan een gewone GTA IV ofso??

En wat zijn de voordelen van platinum en de nadelen????

ik denk dat het gewoon een verkoopboost moet geven. als een goede game al een tijdje uit is maken ze er een platinum van, een soort kooptip.

Wordt een game niet pas Platinum na X aantal verkopen, ik dacht een miljoen :? .

zou kunnen, inderdaad dus bij succesvolle games. geen speciale editie dus, gewoon een lelijkere hoes :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Een game word platinum na een x aantal verkopen en kent na alleen het andere uiterlijk van de hoes geen andere verschillen. Persoonlijk vind ik de hoes veel lelijker, dus als je keuze heb zou ik voor de normale gta iv gaan. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ojaa dank jullie wel.

Dat x aantal verkopen geld nadrukkelijk voor een x aantal verkopen van een game voor een console van Playstation.

(Bijv. FIFA '10 zou al een platinum versie krijgen als het op de PSP & PS3 samen dat x aantal verkopen haalt, dus alle consoles van Playstation/Sony. ;) )

Hier heb je nog een voorbeeld van GTA: Vice City Platinum, persoonlijk vind ik de platinum serie mooier! :tu:

5435782_640.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

deze bestaat niet dacht ik.

heb alleen GTAIV zonder dat gele in de winkels gezien.

Bestaat wel!! kijk maar op bol.com..

Verder is platium altijd als er zoveel spellen van verkocht zijn, hij wordt er nooit beter op

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...