Jump to content

Beste AGP videokaart


Reinier93

Recommended Posts

Hoi,

Ik vroeg me af wat de beste AGP kaart is. Ik wil graag een nieuwe videokaart kopen om wat oudere spellen toch goed af te kunnen spelen. Ik zoek dus niet naar een nieuwe moederbord met PCI videokaarten die GTA IV enz aankunnen want daar heb ik mij PS3 voor.

Ik heb nu een geforce 5200 maar zelfs GTA San Andreas, Morrowind (zelfs uit 2002!), The Sims 2, Battlefield 2, Prince of Persia: Sands Of Time enz kan ik niet goed afspelen op 1280x1024.

mvg,

Reinier

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je het beste voor deze kunt gaan. Let er verder wel op dat je een goede voeding hebt. :Y

Mvg,

Flitskikker

Oke bedankt! Ik zal hem ff bekijken.

Een 3850 is een geschikte kaart voor wat oudere games. :Y Waarom speel je overigens niet op 1024*768? Dat is dezelfde aspect ratio (4:3) en geeft best wat verschil qua framerate, terwijl je spel er daardoor niet veel lelijker uit ziet.

Klopt, maar ik zie toch wel verschil als de resolutie lager is. Ik speel dus liever op 1280x1024 met een goede videokaart :puh:

Bewerkt: door Reinier93
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je het beste voor deze kunt gaan. Let er verder wel op dat je een goede voeding hebt. :Y

Mvg,

Flitskikker

Oke bedankt! Ik zal hem ff bekijken.

Een 3850 is een geschikte kaart voor wat oudere games. :Y Waarom speel je overigens niet op 1024*768? Dat is dezelfde aspect ratio (4:3) en geeft best wat verschil qua framerate, terwijl je spel er daardoor niet veel lelijker uit ziet.

Klopt, maar ik zie toch wel verschil als de resolutie lager is. Ik speel dus liever op 1280x1024 met een goede videokaart :puh:

Maar goed ook, ik heb iig persoonlijk ondervonden dat veel TFT schermen het niet leuk vinden als je onder de default resolutie gaat spelen. Je krijgt dan ook erg snel last van wazig beeld.

Uiteraard verschilt dit van scherm tot scherm. maar dan +-20 schermen waarmee ik ervaring heb zijn er 18 die wazig zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...