GTAJoel Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 Hee mensen, ik heb een probleem met Motogp '07. Na een tijdje de game niet meer te hebben gespeel, had ik hem maar weer eens uit de kast gepakt maar nu zit ik met een irritant grafisch probleem. Als ik op een circuit rijd, maakt niet uit welke spelmode, 'flikkert' het publiek erg. Daarmee bedoel ik te zeggen dat het even verdwijnt en dan weer tevoorschijn komt (dat alles dus heel snel achter elkaar) Ik draai het spel op high met de resolutie 1680×1050. Mijn pc moet dit spel gewoon goed kunnen draaien denk ik. Heeft iemand een oplossing? Hieronder wat verdere specificaties van mijn pc: Moederbord ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Fabrikant: ASUSTeK Computer INC. - Model: IPN73-BA - BIOS Fabrikant: Phoenix Technologies, LTD - BIOS Model: Phoenix - AwardBIOS v6.00PG, versie ASUS IPN73-BA ACPI BIOS Revision 0105 Targa - Aansluitingen: PCI1 (Vrij), PCI2 (Vrij), PCIEX16_1 (Gebruikt), PCIEX1_1 (Gebruikt) - Poorten: PRI_IDE (Geen), FLOPPY (Diskettestation), COM1 (Serieel), PS/2 Keyboard (Toetsenbord), PS/2 Mouse (Muis), USB12 (USB), USB34 (USB), USB56 (USB), USB78 (USB), USB910 (USB), LINE_IN (Audio), LINE_OUT (Audio), MIC_IN (Audio), CD_IN (Audio), SPDIF_OUT (Audio), FP_AUDIO (Audio), SPEAKER (Audio), LAN_1 (Netwerk), SATA1 (Geen), SATA2 (Geen), SATA3 (Geen), SATA4 (Geen), CHASSIS (Geen), CPU_FAN1 (Geen), PWR_FAN1 (Geen), CHA_FAN1 (Geen) Processor ¯¯¯¯¯¯¯¯¯- Model: Intel® Core2 Quad CPU Q8200 @ 2.33GHz - Kloksnelheid: 2333 MHz - Socket: Socket 775 Geheugen ¯¯¯¯¯¯¯¯ - Grootte: 3070 MB RAM - Type(s): 1024 MB RAM (DDR2, DIMM), 2048 MB RAM (DDR2, DIMM) Hardeschijf ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Bestandstype(s): NTFS (C:) - Grootte: 583,98 GB (583,98 GB (C:) ) - Vrije ruimte: 269,29 GB (269,29 GB (C:) ) Stations ¯¯¯¯¯¯¯¯ - Type(s): C: Lokale vaste schijf, D: Onbekend, E: Verwisselbare schijf, F: Verwisselbare schijf, G: Verwisselbare schijf, H: Verwisselbare schijf, I: Onbekend - Model(len): C: SAMSUNG HD642JJ ATA Device IDE, D: HL-DT-ST DVD-RAM GH22LS30 ATA Device, E: Onbekend, F: Onbekend, G: Onbekend, H: Onbekend, I: ED0301N IXB900D SCSI CdRom Device Geluidskaart ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Fabrikant: Realtek - Model: Realtek High Definition Audio Videokaart ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Model: NVIDIA GeForce 9500 GS - Beeldprocessor: GeForce 9500 GS (0x0644) - Geheugengrootte: 512 MB VRAM - Stuurprogramma: nvd3dum.dll,nvwgf2um.dll,nvwgf2um.dll, versie 8.15.11.9038 Beeldscherm ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen) - Model: Algemeen PnP-beeldscherm - Schermresolutie: 1680x1050 - Kleurdiepte: 32-bits - Frequentie: 59 Hz DirectX ¯¯¯¯¯¯¯ - Versie: 10.1 Besturingssysteem ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Naam: Microsoft® Windows Vista™ Home Premium - Versie: 6.0.6002 - Service Pack: Service Pack 2 Reageren
Ferre Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Geweldig spel. Ik had later ook een probleem, namelijk dat het beeld zwart werd na een rondje rijden. Ik heb patch 1.1 gedownload en hij deed het weer goed. Als dit nog niet werkt kan een herinstallatie helpen. Download patch: http://www.gamershell.com/download_21620.shtml Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.