Kryziek Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2009 (bewerkt) Hallo, Ik ben dus van plan om in januari een upgrade te doen voor me pc. Deze zal dan gta 4 makkelijk kunnen afspelen. Ik heb hem eerst illegaal gehaald om te kijken of me pc hem aan kon maar dat kan hij amper.. Maar nu vraag ik me af... is het het waard om hem te kopen voor online spelen? Onderstaande alleen bekijken als je geen admin, mod oid bent. Per ongeluk verwijderd door een moderator. Kryziek: Oei, Smeerlapperij xD Bewerkt: 9 november 2009 door Kryziek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAJoel Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2009 Ik denk niet dat hij online veel beter zal gaan draaien dan offline.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kryziek Geplaatst: 9 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 november 2009 Ik bedoel als ik me upgrade geinstalleerd heb. Dan zal gta wel goed draaien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAJoel Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2009 Ligt eraan of je hem leuk vond in de singleplayer.. En ik heb GTA4 vandaag nog bij een vriend gespeeld en die zei dat er vaak maar 1 of 2 servers van een bepaalde mode aanstaan. Dus heel veel keus zul je niet hebben dan.. Misschien kun je de multiplayer eens proberen bij een kennis/vriend want de ene persoon vind iets leuker dan de andere.. Stel dat hier word gezegd dat je het niet moet doen, terwijl je het als je het wel doet misschien helemaal geweldig vind.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kryziek Geplaatst: 9 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 november 2009 Zijn er echt zo weinig servers?? Als er maar 10 servers ofzow zijn dan doe ik het niet... Vind ik zonde.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2009 Oei, ik heb per ongeluk naar je spoiler gekeken. :$ De Multiplayer is het echt wel waard hoor; ik heb zowat 90% van de tijd dat ik GTA IV gespeeld heb, gespeeld in Multiplayer van GTA IV. Op de PS3 misschien zelfs 95%. En geloof me, ik me heel wat uren vermaakt met GTA IV. En ik vind persoonlijk dat er wel genoeg servers zijn, en anders join je gewoon een clan, zoals KiWi United. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kryziek Geplaatst: 9 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 november 2009 Dan ga ik hem wss wel kopen. Ik ga nog ff op youtube zoeken naar die servers etc. (ik heb er nu al zin in :D:D Moet alleen nog 2 maand w88........ Jmmr dat ik geen horloge heb) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.