Jump to content

Is het het waard?

Kryziek

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben dus van plan om in januari een upgrade te doen voor me pc.

Deze zal dan gta 4 makkelijk kunnen afspelen.

Ik heb hem eerst illegaal gehaald om te kijken of me pc hem aan kon maar dat kan hij amper..

Maar nu vraag ik me af... is het het waard om hem te kopen voor online spelen?

Onderstaande alleen bekijken als je geen admin, mod oid bent.

Per ongeluk verwijderd door een moderator.

Kryziek: Oei, Smeerlapperij xD ^_^

Bewerkt: door Kryziek
Delen op andere websites

Ligt eraan of je hem leuk vond in de singleplayer.. En ik heb GTA4 vandaag nog bij een vriend gespeeld en die zei dat er vaak maar 1 of 2 servers van een bepaalde mode aanstaan. Dus heel veel keus zul je niet hebben dan.. Misschien kun je de multiplayer eens proberen bij een kennis/vriend want de ene persoon vind iets leuker dan de andere.. Stel dat hier word gezegd dat je het niet moet doen, terwijl je het als je het wel doet misschien helemaal geweldig vind..

Delen op andere websites

Oei, ik heb per ongeluk naar je spoiler gekeken. :$ De Multiplayer is het echt wel waard hoor; ik heb zowat 90% van de tijd dat ik GTA IV gespeeld heb, gespeeld in Multiplayer van GTA IV. Op de PS3 misschien zelfs 95%. :7 En geloof me, ik me heel wat uren vermaakt met GTA IV. ;)

En ik vind persoonlijk dat er wel genoeg servers zijn, en anders join je gewoon een clan, zoals KiWi United.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...