Raalte86 Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2009 Heeft iemand een tip hoe je dat champagne drinken kunt winnen???? ik verlies altijd net of drink te snel. Alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2009 Raar, ik deed het één keer en won, op je gemak dat doen, maar juist net niet te traag, dus met een regelmatige draaibeweging en die volhouden, gewoon net nog niet gelijk een halve debiel aan je controller zitten draaien . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Raalte86 Geplaatst: 9 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 november 2009 ik heb het al 20x gedaan en draai gwoon rustig. af en toe zegt ie dat ik te snel drink en dan draai ik ietsje rustiger. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2009 ik heb het al 20x gedaan en draai gwoon rustig. af en toe zegt ie dat ik te snel drink en dan draai ik ietsje rustiger. Dan zou het toch moeten lukken of wat loopt er exact mis? Want als je gewoon net niet aan de limiet gaat win je zowieso . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Raalte86 Geplaatst: 11 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 november 2009 tis al gelukt. thnx voor de hulp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.