Jump to content

sss we tip

Pete-R

Recommended Posts

Bij de missie ''sss we tip'' kom ik niet verder. Je moet dan zo'n parkeerwachter doodschieten en dan zijn pak aantrekken. Maar, als hij met ze auto de garage inrijd dan zakt de auto ineens door de grond <_< . Er staat dan missie failed. Maar, het is gewoon een bug, want bij mijn andere save game had ik er geen last van. Maar, ken ik er wat aan doen zodat de auto neit de grond inzakt?

Delen op andere websites

Iedere keer als ik de missie doe zakt die auto als hij net de garage in wil rijden door de grond. De auto is dan gewoon helemaal verdwenen. Daarna staat er met dikke rode letters: Mission Failed

Delen op andere websites

Er is maar één ingang en als je er hard tegenop knal gaat de auto alsnog weg. Maar, weet iemand nog een oplossing? Ik zit er zelf aan te denken om Gta Sa van me neef te lenen. Dan haal ik de missie en kan ik HOPELIJK weer met me eigen cd verder.

Delen op andere websites

Ik heb bij deze missie een andere irritant iets.

Als ik het pak van die gast aantrek, word het scherm zwart (is normaal) EN DAN gaat mijn telefoon, en blijft mijn scherm zwart. Ik kan lopen, maar k zie helemaal niets. Alt+tab en escape leveren geen oplossing :angry:

Delen op andere websites

Een probleem om door de grond van te zakken :-(

Bij de PS2 waren er verschillende oplossingen voor problemen:

- ergens anders saven

- andere kleren aan dan saven

- eerst andere missie doen (bijv. een zijmissie) en dan saven

Ik hoop dat je er iets ana hebt.

Delen op andere websites

ik heb dat bij die missie ook gehad dat het zwart werd en zwart bleef dus ik die missie 10 X opnieuw steeds het zelfde.

maak ik de dvd schoon en nog een keer proberen en toen deed hij het gewoon :D

Delen op andere websites

je kan ook iemand vragen of hij of zij die ene missie wil doen voor je... maar niet aan mij want ik vond het een rotmissie (al die idiote bewoners die van de heuvels af vliegen)

Wat heeft hij daar nou aan als hij door de grond zakt?

Die andere persoon is magisch ofzo, waardoor het hem/haar wel lukt? :huh:

Delen op andere websites

Blijkbaar, maar bedankt BroktenTable het is gelukt. Ik vind het maar een rare bug.

je kan ook iemand vragen of hij of zij die ene missie wil doen voor je... maar niet aan mij want ik vond het een rotmissie (al die idiote bewoners die van de heuvels af vliegen)

Dat is volgens mij een hele andere missie

je moet um er miskien voor dat ie in de garage rijd er al uit schoppen.

Of heb je miskien wat te veel cheats gebruikt...

Lukt niet dan zien mensen het. Ik heb geen codes gebruikt.
Delen op andere websites

Wat heeft hij daar nou aan als hij door de grond zakt?

Die andere persoon is magisch ofzo, waardoor het hem/haar wel lukt? :huh:

gewoon op msn ofzo je savegame sturen, die andere met zijn versie van het spel de missie laten doen en hem terug krijgen!

en Pete-R dat is geen andere missie, want je moet de auto onbeschadigd terug brengen en die bestuurders die van heuvels afkomen kennen geen remmen

Bewerkt: door asperitas
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...