Jump to content

MP1850 werkt niet


Sapphire

Recommended Posts

Ik heb vandaag de DIFRNCE MP1850 MP4 speler gekocht, alleen heb ik echt onwijze driverproblemen met dat ding, kan iemand mij helpen?

Quick Summary:

Ik draai Vista,

Andere poorten heb ik al geprobeert.

Zonder stuurprogramma wordt hij niet herkend en wordt er alleen gevraagt het stuurprogramma te installeren.

Ook op een laptop met XP geprobeert, ik had daar iets meer succes alleen lukte het niet om de nummers over te zetten van de pc op de mp4/speler omdat het programma ineens afsloot, iedere keer weer

Bewerkt: door Sapphire
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb hier nog wat links van hun site geplukt:

Handleiding

Firmware

Ik zal ook eerst ff de handleiding dus doornemen en daarna, de Firmware updaten.

De laatste stap: (2) Click the "Select new firmware file" button to select the firmware file (firmware**. fw) you saved. ) Ik heb geen idee welke ik moet hebben

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb hier nog wat links van hun site geplukt:

Handleiding

Firmware

Ik zal ook eerst ff de handleiding dus doornemen en daarna, de Firmware updaten.

De laatste stap: (2) Click the "Select new firmware file" button to select the firmware file (firmware**. fw) you saved. ) Ik heb geen idee welke ik moet hebben

Heb je de rar?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb hier nog wat links van hun site geplukt:

Handleiding

Firmware

Ik zal ook eerst ff de handleiding dus doornemen en daarna, de Firmware updaten.

De laatste stap: (2) Click the "Select new firmware file" button to select the firmware file (firmware**. fw) you saved. ) Ik heb geen idee welke ik moet hebben

Heb je de rar?

Die gedownloade update heb ik ja

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb hier nog wat links van hun site geplukt:

Handleiding

Firmware

Ik zal ook eerst ff de handleiding dus doornemen en daarna, de Firmware updaten.

De laatste stap: (2) Click the "Select new firmware file" button to select the firmware file (firmware**. fw) you saved. ) Ik heb geen idee welke ik moet hebben

Heb je de rar?

Die gedownloade update heb ik ja

Ok ik installeer dat programma even zodat ik het kan zien

Edit: Ok Ga nu terug naar de MP1850.rar . Open de Software.rar . Zet dat bestand even op je bureaublad. Stop je MP4 met de mp4 erin. Open Mass Product tool. Als je dan eenmaal bij dat Select new Firmware bent, dan selecteer je dat bestand dat je op je Bureaublad heb gezet. Ga dan zelf ff verder want ik heb die mp4 niet dus kan ik niet verder.

Bewerkt: door F1Master007
Link to comment
Delen op andere websites

Maar je hebt de driver toch niet?

Ze zeggen dat het Plug&play is. Dat betekend dat als je hem in je pc steekt dat ie dan meteen herkent zou moeten worden als Verwisselbare schijf ofzo.

Bewerkt: door F1Master007
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...