John Carlson Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 Hey gta-ers, Ik heb in mijn GTA SA de politiewagens en ambulances vervangen voor nederlandse modellen.. heb er zelfs een mooie sirene in staan.. nou rest me nog één probleem: de zwaailichten van de oude modellen zitten er nog op, dus veel te hoog en niet realistisch.. Mijn vraag is dus eigenlijk: 1. Kan ik de hoogte hiervan aanpassen? 2. Op Youtube is een mooi filmpje te zien van iemand die iets heeft geinstalleerd zodat er de goede zwaailichten op zitten, zelfs met knipperende koplampen.. weten jullie waar ik dit kan downloaden? Alvast bedankt, Reageren
hoidatwastimmi Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Geplaatst: 11 november 2009 Hey gta-ers, Ik heb in mijn GTA SA de politiewagens en ambulances vervangen voor nederlandse modellen.. heb er zelfs een mooie sirene in staan.. nou rest me nog één probleem: de zwaailichten van de oude modellen zitten er nog op, dus veel te hoog en niet realistisch.. Mijn vraag is dus eigenlijk: 1. Kan ik de hoogte hiervan aanpassen? 2. Op Youtube is een mooi filmpje te zien van iemand die iets heeft geinstalleerd zodat er de goede zwaailichten op zitten, zelfs met knipperende koplampen.. weten jullie waar ik dit kan downloaden? Alvast bedankt, mischien even op een goede mod site kijken zoals GTAINSIDE.de of hier uit de database Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.