LibertySeasnake Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2009 (bewerkt) Ik heb ontdekt. Dat de bahamamas club in het echt is: Suenos ,Dita. Bewerkt: 10 november 2009 door LibertySeasnake Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2009 DUs, jij suggereert dat de Bahama Mama's gebasseerd is op Suenes Dita? Kan best zijn, want het logo lijkt rechtstreeks gejat . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2009 Suenos lijkt meer een stripclub dan een nachtclub Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2009 Het zou inderdaad goed kunnen, het logo lijkt er inderdaad op . @vice: wie weet het verschil? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LibertySeasnake Geplaatst: 10 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 november 2009 (bewerkt) Ik weet wel hoe ik dat heb ontdekt. Ik heb altijd een gratis magezine van Large. Een winkel online. De site heet. http://www.large-online.nl/ Ik las de nieuwste large boek. Dan zag ik die Sueons dita. Dat wijn met die blote dame. Maar bij grand theft auto 4 the ballad of gay tony heeft deze vrouw langere haar en de club is een disco club ofzo. Zij heeft een beha. En de kleuren van een disco. Met een plampje Bewerkt: 10 november 2009 door LibertySeasnake Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LibertySeasnake Geplaatst: 10 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 november 2009 Suenos lijkt meer een stripclub dan een nachtclub Dat denk ik ook. Daarvoor heb ze ofzo een nachtclub van gemaakt. Denk ik. Het moet wel van new york zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2009 Ik weet wel hoe ik dat heb ontdekt. Ik heb altijd een gratis magezine van Large. Een winkel online. De site heet. http://www.large-online.nl/ Ik las de nieuwste large boek. Dan zag ik die Sueons dita. Dat wijn met die blote dame. Maar bij grand theft auto 4 the ballad of gay tony heeft deze vrouw langere haar en de club is een disco club ofzo. Zij heeft een beha. En de kleuren van een disco. Met een plampje Goed gevonden. Ik heb ook altijd een Large magazine. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.