hoidatwastimmi Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Geplaatst: 10 november 2009 Dit kwam omdat mijn vorige GTA3.img kapot was maar nu heb ik hem opnieuw geinstalleerd maar het werkt nog steeds niet Reageren
TheGreenKillers Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Geplaatst: 10 november 2009 Stap1 uninstaleren stap2 hoofdmap verwijderen in > C > Program files > rockstar games > gta san andreas < dezen deleten stap3 ursers files map verwijderen stap4 druk bij start op uitvoeren stap5 typ in: regdit stap6 zoek naar rockstar games stap7 ga naar gta san andreas stap8 verwijder de sleuten van sa simpel toch? Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Geplaatst: 10 november 2009 Stap1 uninstaleren stap2 hoofdmap verwijderen in > C > Program files > rockstar games > gta san andreas < dezen deleten stap3 ursers files map verwijderen stap4 druk bij start op uitvoeren stap5 typ in: regdit stap6 zoek naar rockstar games stap7 ga naar gta san andreas stap8 verwijder de sleuten van sa simpel toch? Voor sommige niet Voor het geval deze jongen het snel gedaan heeft; Typ in Regedit Niet regdit Voor de rest moet je er ook bij zeggen indien de persoon nog nooit met regedit gewerkt heeft. : Nooit experimenteren met regedit, dit kan tot fatale problemen zorgen op je computer. Reageren
hoidatwastimmi Geplaatst: 10 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2009 (bewerkt) help het werkt nog steeds niet ik heb ook even een gedownloade versie gedownload die werkt ook niet die gedownloade heb ik dus weer verwijdert maar mijn originele werkt nog steeds niet! Bewerkt: 10 november 2009 door hoiikbentimmi Reageren
hoidatwastimmi Geplaatst: 11 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2009 help het werkt nog steeds niet ik heb ook even een gedownloade versie gedownload die werkt ook niet die gedownloade heb ik dus weer verwijdert maar mijn originele werkt nog steeds niet! en ik heb zitten kloten met Regedit dus nu heb opnieuw WINDOWS 7 GEINSTALLEERD Omdat mijn PC het niet meer dee maar nu doet SA het ook weer Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Geplaatst: 11 november 2009 help het werkt nog steeds niet ik heb ook even een gedownloade versie gedownload die werkt ook niet die gedownloade heb ik dus weer verwijdert maar mijn originele werkt nog steeds niet! en ik heb zitten kloten met Regedit dus nu heb opnieuw WINDOWS 7 GEINSTALLEERD Omdat mijn PC het niet meer dee maar nu doet SA het ook weer Mooi, heb je ook gelijk een nieuwe register waardoor hij het doet Reageren
hoidatwastimmi Geplaatst: 12 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2009 nu was sa weer gecrasht en nu doet hij het weer niet als ik hem uninstall en weer install wat nu??? Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 Het kan windows 7 liggen... Reageren
TheGreenKillers Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 (bewerkt) Stap1 uninstaleren stap2 hoofdmap verwijderen in > C > Program files > rockstar games > gta san andreas < dezen deleten stap3 ursers files map verwijderen stap4 druk bij start op uitvoeren stap5 typ in: Regedit stap6 ZOEK naar rockstar games en ga voor de rest nergens anders heen aleen bij stap7 stap7 ga naar gta san andreas stap8 verwijder de sleuten van sa Duidelijker toch? Maar je kan ook iets anders proberen. Stap1 uninstaleer sa Stap2 verwijder de sa hoofdmap Stap3 Instaleer sa Stap4 Kijk of sa het nu doed of de de stappen boven aan in de post Het kan windows 7 liggen... Dat denk ik niet Ik ken erg veel met windows 7 aleen hun kunnen prefect sa spelen Bewerkt: 12 november 2009 door VWO-er Berichten samengevoegd en quotepiramides verwijderd Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 (bewerkt) Het kan windows 7 liggen... Dat denk ik niet Ik ken erg veel met windows 7 aleen hun kunnen prefect sa spelen Nou, deze jongen kan een andere Besturingssysteem hebben Bewerkt: 12 november 2009 door coolnniek9 Reageren
.Timothy Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Geplaatst: 13 november 2009 Alleen geeft hij duidelijk aan dat hij Windows 7 opnieuw heeft geïnstalleerd... @ hieronder: "En dan?" Hoezo? Ik spreek je alleen tegen.. Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Geplaatst: 13 november 2009 Alleen geeft hij duidelijk aan dat hij Windows 7 opnieuw heeft geïnstalleerd... Ja... en dan? Reageren
hoidatwastimmi Geplaatst: 13 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2009 Het kan windows 7 liggen... nee want de vorige keer had ik Vista en daar had ik dat probleem ook op Stap1 uninstaleren stap2 hoofdmap verwijderen in > C > Program files > rockstar games > gta san andreas < dezen deleten stap3 ursers files map verwijderen stap4 druk bij start op uitvoeren stap5 typ in: Regedit stap6 ZOEK naar rockstar games en ga voor de rest nergens anders heen aleen bij stap7 stap7 ga naar gta san andreas stap8 verwijder de sleuten van sa Duidelijker toch? Maar je kan ook iets anders proberen. Stap1 uninstaleer sa Stap2 verwijder de sa hoofdmap Stap3 Instaleer sa Stap4 Kijk of sa het nu doed of de de stappen boven aan in de post Het kan windows 7 liggen... Dat denk ik niet Ik ken erg veel met windows 7 aleen hun kunnen prefect sa spelen Sorry voor dubbelpost maar dit had ik al gedaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.