Pesimist Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2009 Hallo allemaal weet iemand mischien welke winkel en welke kleren ik moet kopen voor die missie van packie hij zegt dat staat er Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2009 (bewerkt) Hallo allemaal weet iemand mischien welke winkel en welke kleren ik moet kopen voor die missie van packie hij zegt dat staat er voor het bankoverval, en alle andere missies waarschijnlijk moet je een maatpak dragen. ga dus naar perseus (die winkel met een homo in) en neem een maatpak (jasje, hemd , stropdas, broek) en ook schoenen uit die winkel. dit alles kost samen rond de 1200$, maar je krijgt het in veelvouden terugverdient na de bankberoving! nu kan je verder spelen Bewerkt: 10 november 2009 door jvj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2009 Beste musii42, Jij hebt het waarschjinlijk over de missie 'Tree Leaf Clover' van Packie. Voordat je de missie kan beginnen moet je een net pak kopen met stropdas en (dure) schoenen. Dit kun je bij de winkel Perseus aanschaffen. Als je nog vragen hebt over deze missie, laat het dan even weten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2009 Beste musii42, Jij hebt het waarschjinlijk over de missie 'Tree Leaf Clover' van Packie. Voordat je de missie kan beginnen moet je een net pak kopen met stropdas en (dure) schoenen. Dit kun je bij de winkel Perseus aanschaffen. Als je nog vragen hebt over deze missie, laat het dan even weten. wat je zegt heeft jvj al gezegd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2009 Beste musii42, Jij hebt het waarschjinlijk over de missie 'Tree Leaf Clover' van Packie. Voordat je de missie kan beginnen moet je een net pak kopen met stropdas en (dure) schoenen. Dit kun je bij de winkel Perseus aanschaffen. Als je nog vragen hebt over deze missie, laat het dan even weten. wat je zegt heeft jvj al gezegd Huh? Waar heb je het over? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 27 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2009 Hij zegt dat jij exact hetzelfde zegt als jvj deed. Dat is echt niet nodig hoor Twano, de boodschap is duidelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 27 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2009 Hij zegt dat jij exact hetzelfde zegt als jvj deed. Dat is echt niet nodig hoor Twano, de boodschap is duidelijk. Ik zeg wat ik wil en daar heb ik geen bijdehante, negatieve opmerkingen bij nodig en zeker niet van jou. >>> Door Hanneswwasco: Hij moet die opmerking inderdaad niet plaatsen (dat is voor de moderators) maar hij heeft wel gelijk. Dus laat herhalende reacties, die dus compleet nutteloos zijn in het vervolg achterwege.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Casss Geplaatst: 27 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2009 Hij zegt dat jij exact hetzelfde zegt als jvj deed. Dat is echt niet nodig hoor Twano, de boodschap is duidelijk. Ik zeg wat ik wil en daar heb ik geen bijdehante, negatieve opmerkingen bij nodig en zeker niet van jou. Oftopic het is nu duidelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 27 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2009 (bewerkt) Hij zegt dat jij exact hetzelfde zegt als jvj deed. Dat is echt niet nodig hoor Twano, de boodschap is duidelijk. Ik zeg wat ik wil en daar heb ik geen bijdehante, negatieve opmerkingen bij nodig en zeker niet van jou. >>> Door Hanneswwasco: Hij moet die opmerking inderdaad niet plaatsen (dat is voor de moderators) maar hij heeft wel gelijk. Dus laat herhalende reacties, die dus compleet nutteloos zijn in het vervolg achterwege.<<< Mijn reactie is niet nutteloos aangezien ik vertelde over welke missie het gaat en hem vroeg of hij nog eventuele vragen over de missie heeft. Misschien klinkt het wat overbodig maar het kan altijd nuttig zijn, een beetje duidelijkheid. Als dat al niet eens meer mag.. Bewerkt: 27 november 2009 door GrandTheftTwano Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.