Jump to content

packies missie welke kleren


Pesimist

Recommended Posts

Hallo allemaal weet iemand mischien welke winkel en welke kleren ik moet kopen voor die missie van packie hij zegt dat staat er blij.gif

voor het bankoverval, en alle andere missies waarschijnlijk moet je een maatpak dragen. ga dus naar perseus (die winkel met een homo in) en neem een maatpak (jasje, hemd , stropdas, broek) en ook schoenen uit die winkel. dit alles kost samen rond de 1200$, maar je krijgt het in veelvouden terugverdient na de bankberoving! nu kan je verder spelen :slotje:

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

Beste musii42,

Jij hebt het waarschjinlijk over de missie 'Tree Leaf Clover' van Packie. Voordat je de missie kan beginnen moet je een net pak kopen met stropdas en (dure) schoenen. Dit kun je bij de winkel Perseus aanschaffen. Als je nog vragen hebt over deze missie, laat het dan even weten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Beste musii42,

Jij hebt het waarschjinlijk over de missie 'Tree Leaf Clover' van Packie. Voordat je de missie kan beginnen moet je een net pak kopen met stropdas en (dure) schoenen. Dit kun je bij de winkel Perseus aanschaffen. Als je nog vragen hebt over deze missie, laat het dan even weten.

wat je zegt heeft jvj al gezegd

Link to comment
Delen op andere websites

Beste musii42,

Jij hebt het waarschjinlijk over de missie 'Tree Leaf Clover' van Packie. Voordat je de missie kan beginnen moet je een net pak kopen met stropdas en (dure) schoenen. Dit kun je bij de winkel Perseus aanschaffen. Als je nog vragen hebt over deze missie, laat het dan even weten.

wat je zegt heeft jvj al gezegd

Huh? Waar heb je het over?

Link to comment
Delen op andere websites

Hij zegt dat jij exact hetzelfde zegt als jvj deed. Dat is echt niet nodig hoor Twano, de boodschap is duidelijk. :ch:

Ik zeg wat ik wil en daar heb ik geen bijdehante, negatieve opmerkingen bij nodig en zeker niet van jou.

>>> Door Hanneswwasco: Hij moet die opmerking inderdaad niet plaatsen (dat is voor de moderators) maar hij heeft wel gelijk. Dus laat herhalende reacties, die dus compleet nutteloos zijn in het vervolg achterwege.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Hij zegt dat jij exact hetzelfde zegt als jvj deed. Dat is echt niet nodig hoor Twano, de boodschap is duidelijk. :ch:

Ik zeg wat ik wil en daar heb ik geen bijdehante, negatieve opmerkingen bij nodig en zeker niet van jou.

Oftopic :schater:

het is nu duidelijk :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Hij zegt dat jij exact hetzelfde zegt als jvj deed. Dat is echt niet nodig hoor Twano, de boodschap is duidelijk. :ch:

Ik zeg wat ik wil en daar heb ik geen bijdehante, negatieve opmerkingen bij nodig en zeker niet van jou.

>>> Door Hanneswwasco: Hij moet die opmerking inderdaad niet plaatsen (dat is voor de moderators) maar hij heeft wel gelijk. Dus laat herhalende reacties, die dus compleet nutteloos zijn in het vervolg achterwege.<<<

Mijn reactie is niet nutteloos aangezien ik vertelde over welke missie het gaat en hem vroeg of hij nog eventuele vragen over de missie heeft. Misschien klinkt het wat overbodig maar het kan altijd nuttig zijn, een beetje duidelijkheid. Als dat al niet eens meer mag..

Bewerkt: door GrandTheftTwano
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...