Jump to content

Vraagje over Trophy's en PSN

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi.

1. Ik heb sinds vandaag Modern Warfare 2 in bezit. Ik heb me aangemeld bij PSN, de update van MW2 1.01 geïnstalleerd. Maar ik zit nu op de helft van de game, maar ik heb nog geen trophy gekregen? Terwijl ik er wel een paar duidelijk gehaald heb. Wat moet ik nu doen? :?

2. Ik kan niet meer met mijn account van PSN inloggen op de PSN site?

Mvg,

GTA Haas

Geplaatst:

Hoi.

1. Ik heb sinds vandaag Modern Warfare 2 in bezit. Ik heb me aangemeld bij PSN, de update van MW2 1.01 geïnstalleerd. Maar ik zit nu op de helft van de game, maar ik heb nog geen trophy gekregen? Terwijl ik er wel een paar duidelijk gehaald heb. Wat moet ik nu doen? :?

2. Ik kan niet meer met mijn account van PSN inloggen op de PSN site?

Mvg,

GTA Haas

Er zijn enkele problemen met de PS3 versie van Modern Warfare 2 waaronder het probleem dat je geen trophies kan halen. Andere problemen die al bekend zijn is het niet kunnen inviten van je vrienden. Vrijdag word er een patch verwacht. :)
Geplaatst: (bewerkt)

Dat is een bug die ze er echt wel uit hadden kunnen halen bij het testen.. :7

Dat is nou echt een uitspraak van niks, dan kunnen ze net zo goed alle bugs eruit halen omdat ze het toch testen.... Sommige problemen duiken pas later op zoals dit, want niet iedereen heeft last van deze bug. ;)

Edit: Ik heb net mijn save en game data verwijderd en krijg nu wel gewoon trophies. :)

Bewerkt: door Rullez
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Sinds Mw2 uit is kan ik niet meer mijn eigen account bekijken. Krijg elke keer een laadbalkje te zien die op de helft stopt met daarna een foutmelding er achter aan. Zelfs als ik het 10 keer achter elkaar probeer wil het niet.

Geplaatst:

Laat me raden, fout 80022A07? Heb ik ook. Echt raar. En het is bij mij sinds 3.01 en dat hebben ze dus niet gefixt met 3.10. Ik heb het even gegoogled, maar ik kan nergens vinden hoe je het kan oplossen. Zo raar :?

Geplaatst:

Die kwam al een redelijk tijdje geleden. Eerst was er patch 1.02 die MP blokkeerde, daarna 1.03 om de MP weer te deblokkeeren en ten slotte de 1.04 om alsnog de invite bug te verwijderen.

Geplaatst:

Die kwam al een redelijk tijdje geleden. Eerst was er patch 1.02 die MP blokkeerde, daarna 1.03 om de MP weer te deblokkeeren en ten slotte de 1.04 om alsnog de invite bug te verwijderen.

Ja maar dat gaat over Modern Warfare 2, niet over de fout die je krijgt als je op je account klikt. Waarschijnlijk hebben ze het bij sony nog niet eens door, omdat er niet zoveel mensen last van hebben. Anders hadden ze het allang opgelost.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...