Jump to content

Mixman Dm² vista Problemen


Traser

Recommended Posts

Vandaag mijn oude Mixman Dm² onder het stof uitgehaald

Geprobeerd om hem te instaleren, dat ging goed.. had alleen de originele cd niet meer..

Dus de install gedownload, ging allemaal goed

Totdat ik hem moest gaan Callibraten, Er word geen stuurprogramma gevonden..

Veel op google gezocht naar Vista drivers, niks werkt...

Ik heb Windows Vista 64bit.

Iemand met het zelfde probleem, iemand die mij kan helpen met dit probleem??

Mvg

-Traser

Link to comment
Delen op andere websites

Is Vista (X64) officieel ondersteund? Is dat niet het geval, dan is het misschien handig om de setup of het programma uit te voeren in in een compatibiliteitsmodus (bijvoorbeeld die van Windows 2000 of XP) en dan zou het wel kunnen werken.

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand?

ik heb 'm ook maar bij mij heeft hij het nooit meer gedaan op vista, en ik heb er verder ook geen moeite voor gedaan, want het is eigenlijk een onding

Instellen met fruity loops, en je bent master

Is Vista (X64) officieel ondersteund? Is dat niet het geval, dan is het misschien handig om de setup of het programma uit te voeren in in een compatibiliteitsmodus (bijvoorbeeld die van Windows 2000 of XP) en dan zou het wel kunnen werken.

Nope, ook al gedaan, alles is geinstaleerd, maar Hardware kan ik niet handmatig instaleren, x64 is niet ondersteund, en ik krijg de driver/stuurprogramma niet gevonden als ik de mixman

in de usb port doe.. hij gaat zoeken maar kan hem niet vinden, en kan ik hem dus niet calibraten..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...