Jump to content

Bevat een xbox360 een Grafische Kaart?

Recommended Posts

Geplaatst:

Bevat een xbox 360 een grafische kaart die te vergelijken is met de grafische kaart voor een computer?

Ik durf namelijk niet mijn nieuwe xbox 360 te openen .. :$

• Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• coolnniek9

17

• wesley123

14

• Emaitroy

14

• Exoit

7

Geplaatst:

Bevat een xbox 360 een grafische kaart die te vergelijken is met de grafische kaart voor een computer?

de xbox heeft wel een grafische kaart maar die zit ingebouwd dus daar heb je niks aan,

wat wil je ermee gaan doen dan?

Geplaatst:

op de xbox 360 is het gewoon een grafische chip, hij is geloof ik door ato gemaakt en op de RAGE kaart gebaseerd.

Geplaatst:

In een XBOX 360 zit een 500 Mhz ATI grafische schip met shader model 3.0 ondersteuning. Verder zit er een IBM Triple core processor in op 3.2 Ghz met een soort van Hyper Treathing waardoor je dus 6 threaths hebt. De processor heeft 1 MB L2 cache. Er zit 512 MB GDDR3 geheugen in je X360. En maak hem zeker niet open dan is je garantie weg en aangezien die krengen nogal vaak kapot gaan is dat niet wenselijk.

Geplaatst:

In een XBOX 360 zit een 500 Mhz ATI grafische schip met shader model 3.0 ondersteuning. Verder zit er een IBM Triple core processor in op 3.2 Ghz met een soort van Hyper Treathing waardoor je dus 6 threaths hebt. De processor heeft 1 MB L2 cache. Er zit 512 MB GDDR3 geheugen in je X360. En maak hem zeker niet open dan is je garantie weg en aangezien die krengen nogal vaak kapot gaan is dat niet wenselijk.

dat is niet mis :tu:

Geplaatst:

dacht dat die 2 chips had? iig zei iemand dat uit me klas die claimt bij xbox helpdesk gewerkt te hebben..

Geplaatst:

de xbox heeft wel een grafische kaart maar die zit ingebouwd dus daar heb je niks aan,

Voor me PC ^_^

Geplaatst:

Voor me PC ^_^

vergeet het :N

Geplaatst:

Tjah inderdaad, deze Nvidia 6200SE Turbo Cache grafische kaart moet niks voorstellen op deze PC XD

Geplaatst:

Tjah inderdaad, deze Nvidia 6200SE Turbo Cache grafische kaart moet niks voorstellen op deze PC XD

als je 'm wilt upgraden zul je toch echt een nieuwe grafische kaart voor de pc moeten kopen :Y

Geplaatst:

als je 'm wilt upgraden zul je toch echt een nieuwe grafische kaart voor de pc moeten kopen :Y

Heb nog een PC; :7

intel core 2 duo e8500 3.22 ghz x2,6gb ram ddr2,nvidia 9800gtx+,640gb hard drive

Geplaatst:

Heb nog een PC; :7

intel core 2 duo e8500 3.22 ghz x2,6gb ram ddr2,nvidia 9800gtx+,640gb hard drive

ahh.. dat is wel een aardige pc;)

Geplaatst:

Van me broer ... :$

Ik denk het wel.

Hoe wil je anders beeld krijgen?

Ik vraag of deze grafische kaart met die van een pc te vergelijken is, ik vraag niet of een xbox360 er eentje heeft :7

>>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<<

Geplaatst:

Van me broer ... :$

Ik denk het wel.

Hoe wil je anders beeld krijgen?

Ik vraag of deze grafische kaart met die van een pc te vergelijken is, ik vraag niet of een xbox360 er eentje heeft :7

>>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<<

en zoals je alwist is het geen kaart, dus is die opmerking best wel nutteloos

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...