Jump to content

Bevat een xbox360 een Grafische Kaart?

Recommended Posts

Geplaatst:

Van me broer ... :$

Ik denk het wel.

Hoe wil je anders beeld krijgen?

Ik vraag of deze grafische kaart met die van een pc te vergelijken is, ik vraag niet of een xbox360 er eentje heeft :7

>>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<<

en zoals je alwist is het geen kaart, dus is die opmerking best wel nutteloos

Hij was de eerste die reageerde met; Hoe wil je anders beeld krijgen? en toen reageerde ik met Ik vraag of deze grafische kaart met die van een pc te vergelijken is, ik vraag niet of een xbox360 er eentje heeft :7

Op dat moment wist ik het nog niet dat een xbox 360 een grafische schip bevatte, dus please shut up. Je begint op me hoofd te klimmen met al die slimme opmerkingen tegen mij die bij deze zelfs een fail was :7

• Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• coolnniek9

17

• wesley123

14

• Emaitroy

14

• Exoit

7

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk het wel.

Ik vraag of deze grafische kaart met die van een pc te vergelijken is, ik vraag niet of een xbox360 er eentje heeft :7

>>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<<

Hij was de eerste die reageerde met; Hoe wil je anders beeld krijgen? en toen reageerde ik met Ik vraag of deze grafische kaart met die van een pc te vergelijken is, ik vraag niet of een xbox360 er eentje heeft :7

Op dat moment wist ik het nog niet dat een xbox 360 een grafische schip bevatte, dus please shut up. Je begint op me hoofd te klimmen met al die slimme opmerkingen tegen mij die bij deze zelfs een fail was :7

10 van de 10 posts die jij maakt slaan nergens op. Eerst beweer je iets, iemand probeert je het duidelijk te maken, je gaat er tegenin omdat je het toch beter weet terwijl je het aan ons vraagt, daarna ontkracht je zijn argumenten met dingen die nergens op slaan.

1: De Xbox360 heeft een interne grafische kaart

2: Nee, je kunt niet een schaar in het moederbord zetten en het eruitknippen en in je PC stoppen.

3: Leer omgaan met kritiek in plaats van je slimheid proberen te tonen, iedereen weer hier namelijk dat jij niet veel weet. Je post maar wat en denkt dat jij slimmer bent ookal heeft de ander kloppende feiten. (Griepvirus topic en "zwevende auto's na patch" topic)

Bewerkt: door ikt

Haha ikt, op hackerz4life was je wel anders :7

Btw, je weet niks over mij en wie probeert nu slimmer over te komen. Volgens mij jij he :7

De waarheid is gewoon te hard voor je? En voor wesley.. :7

@gtajoel (hierboven) Iedereen wist al dat je zo'n slijmballetje was hoor ;)

" bij het bovengenoemde " goed genederlandst (Y)

Bewerkt: door coolnniek9

Ehm..

1. Iedereen heeft door dat jij gigantisch door de mand valt hier.

2. Fijn dat je opmerkt dat ik het goed heb getyped. Het staat er gewoon correct, maar bedankt voor het aanhalen.

Bewerkt: door GTAJoel
Geplaatst:

Btw, je weet niks over mij en wie probeert nu slimmer over te komen. Volgens mij jij he :7

Ik beoordeel mensen op hun gedrag.

Ik weet inderdaad niets over jou. Ik probeer niet slimmer over te komen, maar als je de inhoud van jouw posts bekijkt vergeleken met mij is de conclusie te trekken dat jij minder over dit onderwerp weet dan ik. Waarheid is niet te hard voor mij. Ik kan redelijk omgaan met kritiek. Ik ontkracht argumenten dat mijn argumenten niet kloppen met redelijk kloppende argumenten. Jij ontkracht ze met onzin. Wesley heeft ook gelijk.

Maar nu even ontopic, snap je nou dat je niet de GPU van de Xbox kunt gebruiken voor de PC? Zelfs als het een insteekkaart is kun je het waarschijnlijk niet gebruiken omdat er geen drivers voor zijn en de architectuur helemaal anders is.

Ik denk het wel.

are you talking in teh mirror?

for real, je praat nu over jezelf, ik ben niet de persoon die de slimme opmerkingen probeert te maken, dat doe jij telkens, jij probeert overal de slimste, stoerste of wat dan ook te zijn, maar ik heb wat neiuws voor je, dat ben je niet en zal je ook nooit worden, als er hier iets een fail is ben jij het wel.

You just made my day...

Bewerkt: door wesley123
Geplaatst:

I just made your day on 20:14 hours on clock? That's going to have sence in the last 4 hours of the day :7

Geplaatst:

I just made your day on 20:14 hours on clock? That's going to have sence in the last 4 hours of the day :7

je laat het weer geweldig zien dat je altijd de slimste meot zijn, houd nou je fucking muil eens want je bent schijt irritant.

Geplaatst:

je laat het weer geweldig zien dat je altijd de slimste meot zijn, houd nou je fucking muil eens want je bent schijt irritant.

ze hebben gelijk we hebben je al verteld hoe de x360 grafische chip werkt en dat je er niets mee kan, en je blijft maar door vragen, wat wil je nou horen dan?

Geplaatst:

ze hebben gelijk we hebben je al verteld hoe de x360 grafische chip werkt en dat je er niets mee kan, en je blijft maar door vragen, wat wil je nou horen dan?

Hij wilt volgens mij met al zijn gezeik toch gelijk krijgen omdat we dan van hem af zijn en dan kan hij eindelijk naar zijn mama en papa rennen om te zeggen dat hij eindelijk is gelijk had als het ging over hardware en dan is iedereen blij maar eigenlijk is het gewoon verdomme fout en werk je vreselijk op onze nerves!

Geplaatst:

Hij wilt volgens mij met al zijn gezeik toch gelijk krijgen omdat we dan van hem af zijn en dan kan hij eindelijk naar zijn mama en papa rennen om te zeggen dat hij eindelijk is gelijk had als het ging over hardware en dan is iedereen blij maar eigenlijk is het gewoon verdomme fout en werk je vreselijk op onze nerves!

Mischien moet je de voorbeeld over me ma en pa uit die opmerking van je houden.

Geplaatst:

wrom? exoits verhaal klinkt behoorlijk plausibel(je zult vast neit weten wat het betekent, maar who cares?)

Geplaatst:

wrom? exoits verhaal klinkt behoorlijk plausibel(je zult vast neit weten wat het betekent, maar who cares?)

precies, ik zie 'm al rennen :schater:

Mischien komt hij geloofwaardig klinked over voor jou, maar onze ouders hebben er gewoon niks mee te maken.

Ik snap niet waarom hij zo'n opmerking moest maken. Ik denk dat jij is naar je mama en papa moest rennen: MA , PA! IK HEB EEN SPROOKJE GEMAAKT. Nou, wees blij joh. Zet het in de krant :tu:

@ hierboven; Nog een sprookje... het word maar erger. Nee ik ren niet, ik zit hier achter me pc :tu:

Bewerkt: door coolnniek9
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...