wesley123 Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 (bewerkt) Mischien komt hij geloofwaardig klinked over voor jou, maar onze ouders hebben er gewoon niks mee te maken. Geniaal! Ik snap niet waarom hij zo'n opmerking moest maken. Ik denk dat jij is naar je mama en papa moest rennen: MA , PA! IK HEB EEN SPROOKJE GEMAAKT. Nou, wees blij joh. Zet het in de krant Wow, komt er ook 1 achter, hij maakt al 5 jaar sprookjes Bewerkt: 12 november 2009 door wesley123
coolnniek9 Geplaatst: 12 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2009 (bewerkt) Ook voor de krant? Bewerkt: 12 november 2009 door coolnniek9
wesley123 Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 Ook voor de krant? Nee voor tv
coolnniek9 Geplaatst: 12 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2009 Ook voor de krant? grappig Voor de tv is wel grappig hé? -.-
Emaitroy Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 Ook voor de krant? grappig Voor de tv is wel grappig hé? -.- mensen ik vat 't allemaal niet helemaal meer, dus vecht het maar uit
wesley123 Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 Ook voor de krant? grappig Voor de tv is wel grappig hé? -.- ja, ik ben grappig namelijk Wel jammer dat je het nu op Emaitroy afreageert, dit betekent dat je mij niet aankunt, jammer, want ik had net zoveel plezier
flippie13 Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 even samengevat, ja de xbox heeft een grafische chip, nee je kan hem niet in je computer steken Nog een sprookje... het word maar erger. Nee ik ren niet, ik zit hier achter me pc Vooral achter die pc blijven, stel je voor dat je vrienden gaat maken buiten.
Emaitroy Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 Ook voor de krant? grappig Voor de tv is wel grappig hé? -.- ja, ik ben grappig namelijk Wel jammer dat je het nu op Emaitroy afreageert, dit betekent dat je mij niet aankunt, jammer, want ik had net zoveel plezier hahaha, daarom ga ik ook dan kan ik het nog aanzien
Exoit Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 Niek, je wint niet. Hou maar op met de strijd, wij zijn krachtiger. You are a big failure, bigger than what I ever saw!
wesley123 Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 (bewerkt) Niek, je wint niet. Hou maar op met de strijd, wij zijn krachtiger. You are a big failure, bigger than what I ever saw! kijk, maar dat is dus niet eerlijk hij is nu al 4 maal geowned op 1 avond, door mij, flippie, jou, emaitroy en ikt Bewerkt: 12 november 2009 door wesley123
Emaitroy Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 Niek, je wint niet. Hou maar op met de strijd, wij zijn krachtiger. You are a big failure, bigger than what I ever saw! kijk, maar dat is dus niet eerlijk hij is nu al 4 maal geowned op 1 avond, door mij, flippie, jou en emaitroy en dat heeft hij zelf nog niet helemaal door geloof ik
ikt Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 Niek, je wint niet. Hou maar op met de strijd, wij zijn krachtiger. You are a big failure, bigger than what I ever saw! kijk, maar dat is dus niet eerlijk hij is nu al 4 maal geowned op 1 avond, door mij, flippie, jou en emaitroy vergeet je niet iemand? Also, 360 chip is maar een zwak ding.
Emaitroy Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 Niek, je wint niet. Hou maar op met de strijd, wij zijn krachtiger. You are a big failure, bigger than what I ever saw! kijk, maar dat is dus niet eerlijk hij is nu al 4 maal geowned op 1 avond, door mij, flippie, jou en emaitroy Also, 360 chip is maar een zwak ding. ja? hoezo dan eigenlijk?
Exoit Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 (bewerkt) Niek, je wint niet. Hou maar op met de strijd, wij zijn krachtiger. You are a big failure, bigger than what I ever saw! kijk, maar dat is dus niet eerlijk hij is nu al 5 maal geowned op 1 avond, door mij, flippie, jou , emaitroy en ikt Even verbeterd Bewerkt: 12 november 2009 door Exoit
Recommended Posts