Jump to content

Bevat een xbox360 een Grafische Kaart?

Recommended Posts

Geplaatst:

ow damn, dit is wel een grote fout hoor!

mijn nederige excuses mijnheer ikt, kunt u mij het ooit vergeven?

• Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• coolnniek9

17

• wesley123

14

• Emaitroy

14

• Exoit

7

Geplaatst: (bewerkt)

Niek, je wint niet. Hou maar op met de strijd, wij zijn krachtiger. You are a big failure, bigger than what I ever saw!

kijk, maar dat is dus niet eerlijk :puh:

hij is nu al 4 maal geowned op 1 avond, door mij, flippie, jou en emaitroy

Also, 360 chip is maar een zwak ding.

ja? hoezo dan eigenlijk?

http://en.wikipedia.org/wiki/Xenos_%28graphics_chip%29

Een kaartje van 100 euro (HD4830) is nieuwer én sneller met betere technologie :)

@ Wesley: Hmmmmm. Deze keer dan.

:puh:

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

Niek, je wint niet. Hou maar op met de strijd, wij zijn krachtiger. You are a big failure, bigger than what I ever saw!

kijk, maar dat is dus niet eerlijk :puh:

hij is nu al 4 maal geowned op 1 avond, door mij, flippie, jou en emaitroy

Also, 360 chip is maar een zwak ding.

ja? hoezo dan eigenlijk?

http://en.wikipedia.org/wiki/Xenos_%28graphics_chip%29

Een kaartje van 100 euro (HD4830) is nieuwer én sneller met betere technologie :)

@ Wesley: Hmmmmm. Deze keer dan.

:puh:

interessant, dus hij is eigenlijk gewoon midrange?

Geplaatst:

het is heel moeilijk eigenlijk, die chip haalt zijn kracht ergens anders vandaan. en het voordeel is natuurlijk dat deze chip geen andere dingen hoeft te kunnen dan games draaien.

Geplaatst:

het is heel moeilijk eigenlijk, die chip haalt zijn kracht ergens anders vandaan. en het voordeel is natuurlijk dat deze chip geen andere dingen hoeft te kunnen dan games draaien.

ja, dat is natuurlijk ook weer waar, maar bij de ps3 draait er toch een oem in de achtergrond?

even samengevat, ja de xbox heeft een grafische chip, nee je kan hem niet in je computer steken

Nog een sprookje... het word maar erger. Nee ik ren niet, ik zit hier achter me pc :tu:

Vooral achter die pc blijven, stel je voor dat je vrienden gaat maken buiten.

Nah heb mexicaanse griepie, kan niet naar buiten :tu:

En daar had ik vandaag over nagedacht, die console's hoeven niks anders dan games draaien. Op de PC heb je nog een achtergrond waardoor niet alle prioriteit op de game word gericht, toch?

Bewerkt: door coolnniek9
Geplaatst:

even samengevat, ja de xbox heeft een grafische chip, nee je kan hem niet in je computer steken

Nog een sprookje... het word maar erger. Nee ik ren niet, ik zit hier achter me pc :tu:

En daar had ik vandaag over nagedacht, die console's hoeven niks anders dan games draaien. Op de PC heb je nog een achtergrond waardoor niet alle prioriteit op de game word gericht, toch?

Of je hebt het net gelezen en jat even een post en dat lijkt het net alsof jij het antwoord wist enzo. Kerel, kijk naar de andere posts daar zie je het antwoord al!

Geplaatst:

Of je hebt het net gelezen en jat even een post en dat lijkt het net alsof jij het antwoord wist enzo. Kerel, kijk naar de andere posts daar zie je het antwoord al!

Gozer, ik dacht daar toevallig over na in de middag en nu word het hier genoemt waardoor ik het zeker weet.

Wat is toch jullie probleem! :?

Geplaatst:

Als je het topic terug leest kun je het commentaar van de leden op jouw gedrag teruglezen. Dat is ons 'probleem'.

Geplaatst:

Gozer, ik dacht daar toevallig over na in de middag en nu word het hier genoemt waardoor ik het zeker weet.

Wat is toch jullie probleem! :?

Wat ons probleem is? Jij! Jij bent ons probleem!

Val dood dan

Kheb schijt aan wat je vind, dus tjah. Pech voor jou :(

Geplaatst:

Val dood dan

jij geeft hem gewoon een voorzetje en exoit kopt hem erin, eigen schuld gozer.

Geplaatst:

Val dood dan

Kheb schijt aan wat je vind, dus tjah. Pech voor jou :(

Ik ga liever nog niet dood ^_^

Nee, wesley begon met "nutteloze opmerkingen" van mij, maar volgens mij is dat een nutteloze opmerking om nog te gaan zeggen dat ik zongenaamd een nutteloze opmerking heb gemaakt terwijl het gewoon een feit was in plaats van een nutteloze opmerking, en vervolgens loopt ie gelijk te zeiken en doen mensen mee terwijl ze niet eens terug kijken hoe het begon.

Maar ja, bilridders toch. Wesley gelijk ;)

PS: Ik weet dat het geen nut heeft, want jullie zeggen toch dat ik begon terwijl dat niet waar is. Maar het maakt niet uit, ik heb nooit gelijk toch ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...