Exoit Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 Nee, wesley begon met "nutteloze opmerkingen" van mij, maar volgens mij is dat een nutteloze opmerking om nog te gaan zeggen dat ik zongenaamd een nutteloze opmerking heb gemaakt terwijl het gewoon een feit was in plaats van een nutteloze opmerking, en vervolgens loopt ie gelijk te zeiken en doen mensen mee terwijl ze niet eens terug kijken hoe het begon. Maar ja, bilridders toch. Wesley gelijk Jij bent ook een kneusje hé? Ik volg dit topic al vanaf de eerste post. Omdat het zo'n dom topic was, iedereen weet toch de de XBOX een grafische kaart/chip heeft!?
coolnniek9 Geplaatst: 12 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2009 (bewerkt) LOL, eerst vertelt wesley aan me dat een xbox geen kaart bevat maar een chip, kom jij nu opeens met een kaart/chip . 2 verschillende dingen, wat is het nou? En niet iedereen weet wat er in een xbox zit, dit is de 1e keer dat ik met een xbox omga. Dus hoe kan ik dat weten? Bewerkt: 12 november 2009 door coolnniek9
wesley123 Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 LOL, eerst vertelt wesley aan me dat een xbox geen kaart bevat maar een chip, kom jij nu opeens met een kaart/chip . 2 verschillende dingen, wat is het nou? En niet iedereen weet wat er in een xbox zit, dit is de 1e keer dat ik met een xbox omga. Dus hoe kan ik dat weten? w i k i p e d i a nooit van gehoord?
Galiorix Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 En niet iedereen weet wat er in een xbox zit, dit is de 1e keer dat ik met een xbox omga. Dus hoe kan ik dat weten? Google, perhaps?
Sprunk Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 Dit is de 21e eeuw en iedereen hier heeft denk ik wel MSN. Misschien een idee om daar veder te bekvechten en niet het hele CT forum onder spammen met gezeik over en weer. Word en schijt ziek van dat er geen eens normaal computer gerelateerd leesvoer is als ik s' avonds thuis kom. Die specs van de Xbox op pagina 1 heb ik ook gevonden via Google, daar kun je echt alles vinden.
Thundercover Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Geplaatst: 13 november 2009 even samengevat, ja de xbox heeft een grafische chip, nee je kan hem niet in je computer steken En daarmee basta. Topic locked.
Recommended Posts