Kryziek Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Geplaatst: 10 november 2009 (bewerkt) Plaatje zegt genoeg denk ik. Virus scanner heb ik laten lopen en die vond niets. CCleaner heeft ook niets uitgehaald Na een tijdje krijg je weer 4 van die errors. Maar na 10-15 min krijg je er HEEL veel en ze blijven maar komen.... AUB SNEL EEN OPLOSSING. Bewerkt: 10 november 2009 door Kryziek Reageren
wesley123 Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Geplaatst: 10 november 2009 doe maar een reinstall, tenzij je belangrijke gegevens eropo hebt staan? Dit ziet er gewoon als een heel erg verneukte windows uit, explorer word geblokkeerd en ook het hostprogramma dus je kunt vrij wienig. Probeer eens in veilige modus te starten, dit doe je door na het bios scherm is verschenen op F8 te drukken en dan veilige modus te selecteren. Reageren
Kryziek Geplaatst: 10 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2009 (bewerkt) Dat zag ik al aankomen. Heb windows 7 al opgehaald. Word dus een herinstallatie. Bedankt voor je snelle reactie Bewerkt: 10 november 2009 door Kryziek Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.