Kryziek Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Geplaatst: 10 november 2009 Hallo, Ik heb nu allemaal spellen en programma's op de C schijf geinstalleerd en windows op J. Maar nu een herinstallatie noodzakelijk is ga ik over naar Windows 7 64 bit. Blijven mij programma's nog gwn werken met windows 7? Reageren
wesley123 Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Geplaatst: 10 november 2009 jawel, je zult alleen problemen krijgen omdat er niks in het register over ze staat, maar bij een hoop is het geen probleem. Sommige zul je moeten herinstalleren omdat het een clean install is. Reageren
Kryziek Geplaatst: 10 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2009 aah, dat is mooi Bedankt Reageren
Sprunk Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Geplaatst: 11 november 2009 Volgens mij moet je alles opnieuw installeren omdat je neem ik aan XP 32 bits hebt en je naar 64 bits gaat. Volgens mij doen je programma's het dan niet meer. Correct me if i'm wrong. Reageren
RHochstenbach Geplaatst: 19 november 2009 Rapport Geplaatst: 19 november 2009 (bewerkt) Volgens mij moet je alles opnieuw installeren omdat je neem ik aan XP 32 bits hebt en je naar 64 bits gaat. Volgens mij doen je programma's het dan niet meer. Correct me if i'm wrong. Alleen stuurprogramma's moet je opnieuw installeren. 'gewone software' kan blijven staan. Het is wel aangeraden om een clean install te doen, omdat upgraden voor problemen kan zorgen. Bewerkt: 19 november 2009 door RHochstenbach Reageren
wesley123 Geplaatst: 19 november 2009 Rapport Geplaatst: 19 november 2009 kijk, ik heb het zelf gedaan, groot deel niet opnieuw geinstalleert, geen problemen. Welke problemen opleveren: Alle securom games(securom is neit geinstalleert) Savegames zullen niet werken en ook programmas waarvan de data in application data vitaal is om op te starten zullen niet werken, gewoon omdat die files er niet zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.