moechy Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Geplaatst: 15 november 2009 heb je je video kaart driver al geupdate? want het gaat om de hardware acceleration ja, ik heb net de nieuwste windows 7 driver geïnstalleerd Maar niet Windows 7. Maar de driver van je videokaart zelf. Is het bv een Nvidia ga dan naar de site vn Nvidia en download daar de laatste driver voor je videokaart. Reageren
Emaitroy Geplaatst: 15 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2009 heb je je video kaart driver al geupdate? want het gaat om de hardware acceleration ja, ik heb net de nieuwste windows 7 driver geïnstalleerd Maar niet Windows 7. Maar de driver van je videokaart zelf. Is het bv een Nvidia ga dan naar de site vn Nvidia en download daar de laatste driver voor je videokaart. dat heb ik dus gedaan ja Reageren
Emaitroy Geplaatst: 16 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2009 mensen ik heb nu alles geprobeert en hij doet 't nog niet ik heb: - M'n drivers van het cd'tje af opnieuw geinstalleerd - die drivers daarna geupdate - en heel de master collection opnieuw geïnstalleerd Is er iemand die het zelfde probleem heeft, ligt het niet aan windows7 en wat kan ik nog meer proberen? Reageren
Emaitroy Geplaatst: 16 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2009 ik heb het voor elkaar. bedankt voor alles Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.