hippiebus Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Geplaatst: 10 november 2009 Wat is het model en het ID Nummer van Maria Latore? Alvast bedankt Reageren
Beagle Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Geplaatst: 10 november 2009 Zonder te weten over welk spel je 't hebt kunnen we je helaas niet helpen . Reageren
hippiebus Geplaatst: 10 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2009 Zonder te weten over welk spel je 't hebt kunnen we je helaas niet helpen . Dat vergeet ik nou altijd Het is San Andreas Reageren
Beagle Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Geplaatst: 10 november 2009 Ik weet niet precies wat de Maria Latore is, maar in het geval het een gebouw is kan je het vinden door de Map Editor te gebruiken. Bij een object moet je in de IDE/IPL kijken van objecten (ook te bekijken met Map Editor). Reageren
hippiebus Geplaatst: 10 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2009 Ik weet niet precies wat de Maria Latore is, maar in het geval het een gebouw is kan je het vinden door de Map Editor te gebruiken. Bij een object moet je in de IDE/IPL kijken van objecten (ook te bekijken met Map Editor). Maria Latore is een vrouw (In SA, LCS en 3) http://nl.wikigta.org/wiki/Maria_Latore Reageren
Beagle Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Geplaatst: 11 november 2009 Dán zou je als 't goed is het ID kunnen vinden door in ped.ide te kijken, of met de Ped Editor het model te zoeken en het ID kopiëren. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Geplaatst: 11 november 2009 Maria Latore heeft ID 214 (DFF-TXD: VWFYWAI). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.