Wang-Cars Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Geplaatst: 10 november 2009 Hallo allemaal, Nadat ik een mod had geïnstalleerd die mij niet aanstond wou ik doormiddel van mijn back-up de bestanden weer terugplaatsen, nu heb ik alleen in de backup geen Fortune en PMP600 files. Het Fortune probleem is inmiddels al opgelost, maar ik zoek nog naar de WTD en WFT Files van de PMP600. Wie kan mij deze sturen? Alvast bedankt! Gr., Nick Reageren
Twister24 Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Geplaatst: 1 maart 2010 Vraag het in het bestanden aanvraag topic, daar kun je alles vragen wat je vergeten bent te backuppen. Reageren
Beagle Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Geplaatst: 1 maart 2010 Ja, maar op een topic die uit 2009 komt hoef je niet meer te antwoorden. Reageren
Twister24 Geplaatst: 2 maart 2010 Rapport Geplaatst: 2 maart 2010 Sorry beag, niet gezien. Kzal er voortaan op letten! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.