llllllllll Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2009 hallo ik was bezig met missies toen kwam ik bij deze: Escuela of the Streets maar als ik hem al heb achtervolgd, ik kom bij het pakhuis maar de dealer stapt niet uit iemand een oplossing Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2009 Als ik me het goed herinner moest je een stukje doorrijden totdat je een cutscene kreeg. Dan zag je de dealer het gebouw in lopen en Manny Escuela zou jou uit laten stappen en met de auto wegrijden. Groetjes, Die Hard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
llllllllll Geplaatst: 10 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 november 2009 Als ik me het goed herinner moest je een stukje doorrijden totdat je een cutscene kreeg. Dan zag je de dealer het gebouw in lopen en Manny Escuela zou jou uit laten stappen en met de auto wegrijden. Groetjes, Die Hard deed ik maar geen cutscéne en ik zag op een filmpje dat er zo'n pijltje krijgt maar ook niet maar misschien komt het doordat ik best wel dicht bij hem bleef??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2009 Al meerdere mensen hebben dit probleem gehad, mogelijke oplossingen: Ga naar de plek waar die gozer uitstapt. Laat de missie falen door een granaat te gooien onder zijn auto, en speel de missie opnieuw via het bericht dat je krijgt in je mobiele telefoon. Laat dit keer de gozer die je achterna zit in ieder geval niet merken dat je achter hem rijdt. Volg hem weer helemaal tot de plek waar hij stopt, en als het goed is zou er nu wel een gele pijl moeten staan. Zet je resolutie met alles op zijn laagst, dan verschijnt hij wel. ikzelf had er ook last van! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
llllllllll Geplaatst: 10 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 november 2009 Al meerdere mensen hebben dit probleem gehad, mogelijke oplossingen: Ga naar de plek waar die gozer uitstapt. Laat de missie falen door een granaat te gooien onder zijn auto, en speel de missie opnieuw via het bericht dat je krijgt in je mobiele telefoon. Laat dit keer de gozer die je achterna zit in ieder geval niet merken dat je achter hem rijdt. Volg hem weer helemaal tot de plek waar hij stopt, en als het goed is zou er nu wel een gele pijl moeten staan. Zet je resolutie met alles op zijn laagst, dan verschijnt hij wel. ikzelf had er ook last van! de laatstse is het niet (het rode rondje is er nog) maar ik zal het NOG een keer proberen:) bedankt (denk ik) EDIT bijde heeft niet geholpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2009 bedankt (denk ik) EDIT bijde heeft niet geholpen Euhm, je zegt hier nu wel EDIT maar ik zie nergens staan dat jij je bericht heb bewerkt. Ligt dit nou aan mij of bazelt hij poep? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
llllllllll Geplaatst: 11 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 november 2009 bijde heeft niet geholpen ik blijf misschien niet genoeg op afstand? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.