Jump to content

in Escuela of the Streets stapt de dealer niet uit


llllllllll

Recommended Posts

Als ik me het goed herinner moest je een stukje doorrijden totdat je een cutscene kreeg. Dan zag je de dealer het gebouw in lopen en Manny Escuela zou jou uit laten stappen en met de auto wegrijden.

Groetjes,

Die Hard :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik me het goed herinner moest je een stukje doorrijden totdat je een cutscene kreeg. Dan zag je de dealer het gebouw in lopen en Manny Escuela zou jou uit laten stappen en met de auto wegrijden.

Groetjes,

Die Hard :cya:

deed ik maar geen cutscéne en ik zag op een filmpje dat er zo'n pijltje krijgt maar ook niet maar misschien komt het doordat ik best wel dicht bij hem bleef??? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Al meerdere mensen hebben dit probleem gehad, mogelijke oplossingen:

Ga naar de plek waar die gozer uitstapt. Laat de missie falen door een granaat te gooien onder zijn auto, en speel de missie opnieuw via het bericht dat je krijgt in je mobiele telefoon.

Laat dit keer de gozer die je achterna zit in ieder geval niet merken dat je achter hem rijdt. Volg hem weer helemaal tot de plek waar hij stopt, en als het goed is zou er nu wel een gele pijl moeten staan. ;)

Zet je resolutie met alles op zijn laagst, dan verschijnt hij wel.

ikzelf had er ook last van!

Link to comment
Delen op andere websites

Al meerdere mensen hebben dit probleem gehad, mogelijke oplossingen:

Ga naar de plek waar die gozer uitstapt. Laat de missie falen door een granaat te gooien onder zijn auto, en speel de missie opnieuw via het bericht dat je krijgt in je mobiele telefoon.

Laat dit keer de gozer die je achterna zit in ieder geval niet merken dat je achter hem rijdt. Volg hem weer helemaal tot de plek waar hij stopt, en als het goed is zou er nu wel een gele pijl moeten staan. ;)

Zet je resolutie met alles op zijn laagst, dan verschijnt hij wel.

ikzelf had er ook last van!

de laatstse is het niet (het rode rondje is er nog) maar ik zal het NOG een keer proberen:)

bedankt (denk ik) :D EDIT bijde heeft niet geholpen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...