Kryziek Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Geplaatst: 10 november 2009 Hallo, Omdat ik problemen had met XP heb ik 7 geinstalleerd. Dat ging goed. Op XP had ik 2 schijven: C: programma's en games D: opslag J: windows In de installatie heb ik gekozen om hem in J te installeren. Maar na de installatie kijk ik in Deze Computer en zie dat er geen J schijf meer is. Alleen nog een C en D. In C blijkt windows te zitten, maar wel heeft de schijf de grote van schijf J. Maar nu is de orginele schijf C verdwenen. Dus ook me schijf ruimte. Schijf D is ong. 80 gb en (Nu) C 30 gb, maar me schijf is 250 gb. Waar is nu me schijf gebleven? Ben ik nu alles kwijt wat erop stond? Mvg. Kryziek Reageren
joopykoopy Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Geplaatst: 10 november 2009 de oplossing is wss simpel, de oude C een nieuwe letter toekennen je gaat naar het configuratie scherm, dan systeembeheer, dan kies je daar op computerbeheer. Dan kun je de optie opslag kiezen, en daar zie je alle opslag media in de computer. Daar klik je de juiste partitie aan, druk je op rechtermuisknop en dan een stationsletter toekennen, en je bent weer klaar om te gaan Reageren
Kryziek Geplaatst: 10 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2009 Het heeft gewerkt :D Heel erg bedankt. D8 ff dat ik alles kwijt was... Pfhoe.. Reageren
joopykoopy Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Geplaatst: 10 november 2009 geen probleem, ben blij dat het gewerkt heeft Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.