bramhawk Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 ik had nog een paar vraagjes over GTA SA pc: 1) Wanneer begint volgens GTA de nacht (20.00;22.00;00.00??) 2) Als ik in een boxville stap vraagt hij me of ik burglar missies wil doen, en op 2 te drukken als ik dat wil, ik probeer alle 2's die op mijn keyboard staan(die boven de letters, en die in de numpad) en hij doet niets, geen aantoning dat je nu burglar bent of de map die verandert met plaatsen waar je kunt inbreken ofzo.... Wat doe ik?? THX... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Exconent Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 ik had nog een paar vraagjes over GTA SA pc:1) Wanneer begint volgens GTA de nacht (20.00;22.00;00.00??) 2) Als ik in een boxville stap vraagt hij me of ik burglar missies wil doen, en op 2 te drukken als ik dat wil, ik probeer alle 2's die op mijn keyboard staan(die boven de letters, en die in de numpad) en hij doet niets, geen aantoning dat je nu burglar bent of de map die verandert met plaatsen waar je kunt inbreken ofzo.... Wat doe ik?? THX... Heb je hem misschien anders ingesteld? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 volgens mij is het 22:00. Maar loop anders een rond 01:00 langs die boxville en probeer het dan. Dan kan je zeker stelen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
adman Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 kan iemand mij vertellen waar ik zo'n truck vind alvast bedankt ( en dan wel in los santos ) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 kan iemand mij vertellen waar ik zo'n truck vind alvast bedankt( en dan wel in los santos ) Los Santos is ook maar de enigste plek waar je hem kan vinden. Je vind hem hier. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
adman Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 kan iemand mij vertellen waar ik zo'n truck vind alvast bedankt( en dan wel in los santos ) Los Santos is ook maar de enigste plek waar je hem kan vinden. Je vind hem hier. dankje ga het nu proberen te vinden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
G-force Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 Bull-Shit!!!, je kan de Boxville in ELKE stad vinden, eerst nadenken en goed kijken voor je iets zegt. je moet wel bewijzen hebben!!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Meneer Euro Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 Je kan een zwarte Boxville in elke stad vinden kijk hier maar: Link Je kan dan vanaf 0:00 inbreken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin64 Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 Inbreken kan vanaf 20.00 (bij mij altans). Alleen het is veel werk waar je erg weinig geld voor krijgt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 Bull-Shit!!!, je kan de Boxville in ELKE stad vinden, eerst nadenken en goed kijken voor je iets zegt. je moet wel bewijzen hebben!!! Jij hebt ook geen bewijzen dat je de boxville in elke stad kan vinden. <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Studio Salamanca Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 maar hij heeft gelijk, in elke stad staat zo'n zwarte boxville http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...=boxville_black daar, dit staat op de walkthrough van gta-games.nl, al die rode stippen zijn plekken waar je zo'n zwarte boxville kunt vinden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 Van het meeste behandelde onderwerp over SA gaat ook dit topic op slot. Slotje (G-force: let even op de datum als je een reaktie plaats) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts