wesley123 Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Geplaatst: 11 november 2009 beter doe je een 600Watt of hoger. Neem dan een A-Merk zoals OCZ of Cooler Master, ook Antec is goed. Reageren
Kryziek Geplaatst: 11 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2009 (bewerkt) http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[227078]=1&product[238463]=1&product[225854]=1 Zo is wel goed toch? Bewerkt: 11 november 2009 door Kryziek Reageren
Sprunk Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Geplaatst: 11 november 2009 Wat ik vreemd vind is dat je met Windows XP dus blijkbaar gewoon goed draaide, en ook games kon spelen. Als die voeding dan te slap is had je ook in XP geen games kunnen spelen, dan had je PC ook uit moeten klappen. Bij games wordt je PC namelijk behoorlijk belast. Een ander OS heeft daar niet zoveel invloed op lijkt mij. Vista schakelt Aero immers uit als je gaat gamen. Dus ik denk dat je meer hebt dan 300 Watt want het is inderdaad heel erg weinig. Kijk dat nog even goed na. Anders is hij stervende. Verder is 500 watt voldoende hoor, bijvoorbeeld van OCZ welke een goede prijs/kwaliteit verhouding heeft. Ik heb een GTS250 (=9800GTX+) en een OC'd Phenom II op een 500 watt wat meer dan prima samen gaat. Reageren
Kryziek Geplaatst: 12 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2009 (bewerkt) Ik heb net me oude GT 8500 er weer in gezet en die loopt ook nog vast... Dus aan me voeding kan het haast niet liggen.... En toen ik nog eens goed keek naar me voeding was hij 350W :$ Wat ikk ook nog wil melden is dat hij het in veilige modus wel doet :S Bewerkt: 12 november 2009 door Kryziek Reageren
ikt Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 nee. Maar zoals al vele malen is gezegt is 300 watt vele malen te weinig voor een 9800. Waarschijnlijk is dat ook nog een b-merk voeding, kortom hij geeft twe weinig vermogen om je pc draaiende te houden. @Coolnniek9; mistery heeft wel gelijk, je systeemspecificaties zijn altijd van groot belang. We zijn er nu direct al achter wat eht probleem is, denk niet dat we daar achter waren gekomen als dit neit werd gevraagt. Jawel Mijn computer viel uit bij Far Cry 2 en niet in Windows met een HD4830. :V Reageren
Kryziek Geplaatst: 12 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2009 Op de doos van de videokaart staat ook dat hij minimaal 450W nodig heeft. Maar bij de winkel zeiden ze dat 350 wel genoeg was. Meestal als ik de pc net opstart valt hij binnen 5 min uit. Maar als ik direct GTA SA aanzet ofzow blijft hij wel aan... vaag allemaal... Reageren
wesley123 Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 ja, ga ze maar eens vragen welke videokaart de beste is, de 7900 of 8200, wedden dat ze de 8200 zeggen? in de winkel hebben ze er echt weinig verstand van. als 450 vereist is is 350 niet genoeg, dan is 400 echt het minimum. Als je toch van plan bent te upgraden zou je nu alvast een voeding kunnen aanshcaffen en proberen, als het neit werkt, nothing gained nothing lost. Heb je ook drivers geinstalleert voor je videokaart en moederbord etc.? Reageren
Kryziek Geplaatst: 12 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2009 Als het aan de voeding lag dan was hij ook wel uitgevallen toen ik net 1.5 uur cod mw 2 speelde. En toen ik moest eten en de pc aanliet was hij na 5 min vast gelopen. Er is toch iets wat gebeurt als de pc weinig of niets doet... En in veilige modus doet hij het wel. Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 nee. Maar zoals al vele malen is gezegt is 300 watt vele malen te weinig voor een 9800. Waarschijnlijk is dat ook nog een b-merk voeding, kortom hij geeft twe weinig vermogen om je pc draaiende te houden. @Coolnniek9; mistery heeft wel gelijk, je systeemspecificaties zijn altijd van groot belang. We zijn er nu direct al achter wat eht probleem is, denk niet dat we daar achter waren gekomen als dit neit werd gevraagt. Ja dat klopt wel aan een kant, maar de logboek vertel al genoeg. De systeemspecificaties zijn alleen nodig als deze fout uit het logboek alleen op zijn systeem voorkomt. Of niet? Reageren
Exoit Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 nee. Maar zoals al vele malen is gezegt is 300 watt vele malen te weinig voor een 9800. Waarschijnlijk is dat ook nog een b-merk voeding, kortom hij geeft twe weinig vermogen om je pc draaiende te houden. @Coolnniek9; mistery heeft wel gelijk, je systeemspecificaties zijn altijd van groot belang. We zijn er nu direct al achter wat eht probleem is, denk niet dat we daar achter waren gekomen als dit neit werd gevraagt. Ja dat klopt wel aan een kant, maar de logboek vertel al genoeg. De systeemspecificaties zijn alleen nodig als deze fout uit het logboek alleen op zijn systeem voorkomt. Of niet? nee, gewoon altijd je specificaties tonen. Dat geeft tig keer zoveel duidelijkheid. Reageren
wesley123 Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 nee. Maar zoals al vele malen is gezegt is 300 watt vele malen te weinig voor een 9800. Waarschijnlijk is dat ook nog een b-merk voeding, kortom hij geeft twe weinig vermogen om je pc draaiende te houden. @Coolnniek9; mistery heeft wel gelijk, je systeemspecificaties zijn altijd van groot belang. We zijn er nu direct al achter wat eht probleem is, denk niet dat we daar achter waren gekomen als dit neit werd gevraagt. Ja dat klopt wel aan een kant, maar de logboek vertel al genoeg. De systeemspecificaties zijn alleen nodig als deze fout uit het logboek alleen op zijn systeem voorkomt. Of niet? ja echt he, we waren er ook wel achter gekomen dat zijn voeding te weinig was als hij de specificaties niet had gepost? >>> Door Thundercover: Tekst verwijderd.<<< Reageren
Thundercover Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 Ik heb nu een aantal reacties verwijderd en ik hoop dat ik zulke reacties niet meer hoef te zien. Ik snap dat het verschil van kennis tussen leden behoorlijk verschillend is, maar probeer elkaar daar op een vriendelijkere wijze op te attenderen dan in deze reacties. Probeer ook niet lukraak oplossingen te posten als je niet precies weet hoe het in elkaar zit of als je het antwoord gewoon niet weet. Liever geen antwoord dan een compleet verkeerd antwoord dat eerst weer gecorrigeerd moet worden. Dank u. Reageren
Kryziek Geplaatst: 13 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2009 Iemand nog ideeen? Nieuwe voeding kopen is echt me laatste keus. Me pa begint geïrriteerd te raken. En wat als dat niet helpt?? Reageren
ikt Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Geplaatst: 13 november 2009 (bewerkt) Iemand nog ideeen? Nieuwe voeding kopen is echt me laatste keus. Me pa begint geïrriteerd te raken. En wat als dat niet helpt?? Of je haalt een slechtere videokaart, of je haalt een betere voeding, of je hebt een irritante PC. Bewerkt: 13 november 2009 door ikt Reageren
Kryziek Geplaatst: 13 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2009 Iemand nog ideeen? Nieuwe voeding kopen is echt me laatste keus. Me pa begint geïrriteerd te raken. En wat als dat niet helpt?? Of je haalt een slechtere videokaart, of je haalt een betere voeding, of je hebt een irritante PC. ik denk het 3e, mijn pc houd me geregeld voor de gek... komt opeens zwart beeld tijdens installatie ofzow denk ik dat hij vast gelopen ofzow is.. krijgt hij opeens beeld terug. En ik heb me 8500 al geprobeert, ook vast gelopen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.